ei se vaihtamalla parane.Tee nikiksi päällinen
ei se vaihtamalla parane.Tee nikiksi päällinen
Aika kalpea ja harmaa naamainen
Mutta olis se pää siinäei se vaihtamalla parane.
Joo. Sänky ois kiva. Mä kyl lupasin valvoa jos se yks tulee käymää mut jollen nii sit meen nukkuu ko noi pojat o menny. huome nähää kumminki.Mulleki iski väsymys. Tekis mieli mennä sänkyyn.
Ei niin lähellä, et kehtaisin autotta käydä nyysimässä joulukuusta. Ja en kyl oikeasti edes tiedä missä tässä on lähin metsäno on siellä.
Mä puhuin kaverille että jos lähtis parille.Joo. Sänky ois kiva. Mä kyl lupasin valvoa jos se yks tulee käymää mut jollen nii sit meen nukkuu ko noi pojat o menny. huome nähää kumminki.
Päällinen ratsumiesei se vaihtamalla parane.
Missäs mies on?Mä puhuin kaverille että jos lähtis parille.
WoW!!!Kävin kampaajalla, mitäs tykkäätte uudesta lookista?
Meni taas metsään.Missäs mies on?
Parille on aina hyvä mennä jos on mahkuja
Eiks meidän pitäny ottaa joku taikinansyöntikisa viime jouluna, vai muistanko väärin?Raaka piparitaikina . Kuin mie en oo tuota herkkua muistanut. Tahtoo heti . Kiitos muistutuksesta .
Kiitos muistutuksesta, vain elämää ja Pave Maijasen päiväPakko mennä hetkeks nukkumaan, jotta jaksaa katsoa telkkaria
Mä kuuntelin jo aamulla spotifysta kaikki biisitKiitos muistutuksesta, vain elämää ja Pave Maijasen päivä
Mä olen hoitamassa hauvelia joten juomasi ovat turvassa.sama täällä, siks pelkäänkin juomisien loppumista.
Nyt kasilta alkoi.Monelta alkaa? En tiiä pavelta varmaan yhtään biisiä, mut pari jaksoo nähneenä sanoisin et kyl se laulaa osaa.
Ompas nätti, mul ei oo kiharaaKävin kampaajalla, mitäs tykkäätte uudesta lookista?
Mun oikeesti potentiaalisin suhdetekele kaatu ko äijällä oli paha peliriippuvuus tohon
Famipala ja huomiohuorausshow vol. 7675199.
Mitäs musaa laitetaan?