Kunhan sisko on hakenu omansa nii me syödään tortilloita ja juodaan kolaa sit me syödään karkkia ja sipsejä ja katotaan jääkiekkoa
Mää panin just kitaani paketillisen suklaakeksejä ja tuli vähä huono olono itehän sanoit yöllä etta saa panna.
saat ollakkin.Mut tapakoinnin vähentäminen sujuu mallikkaasti ja olen ylpeä itsestäni Josko tästä kohta oikeesti sais lopetettua.
anteeks, mutta toi anttituisku.En mäkään alapeukuta jos en jostain biisistä tykkää
Antti Tuisku on ihana, häpeä sinäanteeks, mutta toi anttituisku.
korjasin pois sen peukalon.
No ei sitä nyt olis tarvinnut pois ottaa, kunhan sanoinanteeks, mutta toi anttituisku.
korjasin pois sen peukalon.
Ruutisko se siellä huuteleekhyyl se alapeukku on välillä ihan paikollaan
kokeiles perkelettä sopivasti painottaen.Pitäiskö mun kertoa hauvelin emännälle, että tuo tottelee paremmin nimeä "Pölvästi" kuin omaa nimeään?
Hyi sua, siit tulee huono oloNuorempana join sopivasti ja nelikymppisenä vedän lärvit.
Tuostapa tuli mieleen, että siivojatäti saa seuraavalla käyntikerrallaan pestä mun uuninpesin uunia uuninpesuaineella ja nyt on sormenpäät ihan pilalla.
olis pitäny käyttää kumihanskoja.
Seuraavalla kerralla tiedät sittenpesin uunia uuninpesuaineella ja nyt on sormenpäät ihan pilalla.
olis pitäny käyttää kumihanskoja.
Satsumat, pah, miksei klementiinejä?Voitto!
Kävin apteekissa ja kaupassa, hirveet jonot oli mutta sain ostettua sipsejä
Ja ostin satsumia, ne on niiiin hyviä ja nyt juuri halpojakin