The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päi ja vää.

Tässä istun ja kasvatan kyrpää otsaani.

Käväisin kototönöllä kun tänään on kuopuslikan synttärit. Kahvitellessa sain tietää, että nuorempi poika on aloittanut ammattikoulun. Ja että vanhempi poika on muuttanut pois kotoa. Ja että anopin mies kuoli viime viikolla. Ja röökillä käydessäni huomasin, että postilaatikkoon on ilmestynyt toinenkin sukunimi.

Ja koko puolen tunnin visiitin aikana rouva ja uusi miehensä eivät osaa istua samaan kahvipöytään eivätkä sano oikeastaan sanaakaan.

Vaikka välit olis kuinka olemattomat niin jotenkin luulis, että voisi vaikka lauseen mittaisen sähköpostin laittaa milloin jotain tapahtuu.
NicoPetteri aloitti ammattikoulussa.
VilleKalle muutti kotoa pois.
YrjöKalervo kuoli eilen.
Miesystäväni Veijo- Orvokki muuttaa tänne asumaan ensi kuun alussa.

Ei ole minun asiani udella mitä kaikkea milloinkin tapahtuu, enkä tahdo kototönön rauhaa häiriköidä utelemalla keneltäkään mitään. Kyllä mä oletan, näköjään väärin, että ton tyyppisistä asioista mulle tiedotetaan.
Ex- rouvakullan menemiset, tulemiset tai seurusteluelämä ei mua kiinnosta, eikä ole mulle kuulunut viiteen vuoteen, mutta jo ny on perkele jos lasteni kanssa asumaan muuttaa minulle tuntematon henkilö eikä asiasta mulle vaivauduta kertomaan. Eikä näköjään ylipäänsä mistään asioista.

Jos rahatilanne sallisi niin hakisin pari laatikkoa Jallua ja vetäisin vitutukseen viikon mittaisen ympärikännin.
 
AK:lle iso halirutistus.

Mulla menee hermo tähän helvetin koneeseen kun on onnetompi kuin oma ,olis ollu aikaa jutskailla mutta ei tästä tule mitään kun sivu lataa ja lataa ja junnaa ja junnaa,menee kohta hermo. Joten ennekuin hermo posahtaa niin taidan suosiolla siirtyä vaikka töllön pariin.

Hei nyt vaan taas,tuun kun kerkee taas katselee mikä meininki.Jos vaikka koneetkin sillon toimis....edes joku kone!
 
Päi ja vää.

Tässä istun ja kasvatan kyrpää otsaani.

Käväisin kototönöllä kun tänään on kuopuslikan synttärit. Kahvitellessa sain tietää, että nuorempi poika on aloittanut ammattikoulun. Ja että vanhempi poika on muuttanut pois kotoa. Ja että anopin mies kuoli viime viikolla. Ja röökillä käydessäni huomasin, että postilaatikkoon on ilmestynyt toinenkin sukunimi.

Ja koko puolen tunnin visiitin aikana rouva ja uusi miehensä eivät osaa istua samaan kahvipöytään eivätkä sano oikeastaan sanaakaan.

Vaikka välit olis kuinka olemattomat niin jotenkin luulis, että voisi vaikka lauseen mittaisen sähköpostin laittaa milloin jotain tapahtuu.
NicoPetteri aloitti ammattikoulussa.
VilleKalle muutti kotoa pois.
YrjöKalervo kuoli eilen.
Miesystäväni Veijo- Orvokki muuttaa tänne asumaan ensi kuun alussa.

Ei ole minun asiani udella mitä kaikkea milloinkin tapahtuu, enkä tahdo kototönön rauhaa häiriköidä utelemalla keneltäkään mitään. Kyllä mä oletan, näköjään väärin, että ton tyyppisistä asioista mulle tiedotetaan.
Ex- rouvakullan menemiset, tulemiset tai seurusteluelämä ei mua kiinnosta, eikä ole mulle kuulunut viiteen vuoteen, mutta jo ny on perkele jos lasteni kanssa asumaan muuttaa minulle tuntematon henkilö eikä asiasta mulle vaivauduta kertomaan. Eikä näköjään ylipäänsä mistään asioista.

Jos rahatilanne sallisi niin hakisin pari laatikkoa Jallua ja vetäisin vitutukseen viikon mittaisen ympärikännin.
Huh-huh! Onpas kummallista ja kohtuutonta menoa! Etkö sä ole yhteyksissä sun lapsiin? Toivottavasti ei ole liian henkilökohtainen kysymys. Ei ole pakko vastata.
 
Päi ja vää.

Tässä istun ja kasvatan kyrpää otsaani.

Käväisin kototönöllä kun tänään on kuopuslikan synttärit. Kahvitellessa sain tietää, että nuorempi poika on aloittanut ammattikoulun. Ja että vanhempi poika on muuttanut pois kotoa. Ja että anopin mies kuoli viime viikolla. Ja röökillä käydessäni huomasin, että postilaatikkoon on ilmestynyt toinenkin sukunimi.

Ja koko puolen tunnin visiitin aikana rouva ja uusi miehensä eivät osaa istua samaan kahvipöytään eivätkä sano oikeastaan sanaakaan.

Vaikka välit olis kuinka olemattomat niin jotenkin luulis, että voisi vaikka lauseen mittaisen sähköpostin laittaa milloin jotain tapahtuu.
NicoPetteri aloitti ammattikoulussa.
VilleKalle muutti kotoa pois.
YrjöKalervo kuoli eilen.
Miesystäväni Veijo- Orvokki muuttaa tänne asumaan ensi kuun alussa.

Ei ole minun asiani udella mitä kaikkea milloinkin tapahtuu, enkä tahdo kototönön rauhaa häiriköidä utelemalla keneltäkään mitään. Kyllä mä oletan, näköjään väärin, että ton tyyppisistä asioista mulle tiedotetaan.
Ex- rouvakullan menemiset, tulemiset tai seurusteluelämä ei mua kiinnosta, eikä ole mulle kuulunut viiteen vuoteen, mutta jo ny on perkele jos lasteni kanssa asumaan muuttaa minulle tuntematon henkilö eikä asiasta mulle vaivauduta kertomaan. Eikä näköjään ylipäänsä mistään asioista.

Jos rahatilanne sallisi niin hakisin pari laatikkoa Jallua ja vetäisin vitutukseen viikon mittaisen ympärikännin.
Voi kullanmuru :( onpa todella vittumainen tilanne. Kyllä isälle pitäisi edes lasten elämänmuutokset kertoa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei vissiin saa, etäyhteys ei jousta ihan näin pitkälle. Muutenkin vastustin etäyhteyttä koska se tarkoittaa että periaatteessa on oltava sit tavoitettavissa virka-ajan ulkopuolellakin mutta pakko se oli ottaa
Toi etätyö toimii jos saat kämppään erillisen työhuoneen ja sinne firman koneen ja puhelimen. Ja lyöt sen huoneen oven kiinni viimeistään klo 17. Sit kerran tai kaks viikossa konttorille pakollisiin palavereihin.
Duunista pitää osata irrottautua oli se sit ojankaivuuta tai etätyötä.

Bändissä ton vuoksi jouduttiin säätämään sakkomaksu. Jos bänditreeneissä vastasi työpuhelimeen tai alkoi puhumaan työasioista niin joutui tarjoamaan kierroksen. Ja sai jäädä yksin treenikämpälle setvimään duuniasioitaan muun bändin painellessa baariin.
 
Toi etätyö toimii jos saat kämppään erillisen työhuoneen ja sinne firman koneen ja puhelimen. Ja lyöt sen huoneen oven kiinni viimeistään klo 17. Sit kerran tai kaks viikossa konttorille pakollisiin palavereihin.
Duunista pitää osata irrottautua oli se sit ojankaivuuta tai etätyötä.

Bändissä ton vuoksi jouduttiin säätämään sakkomaksu. Jos bänditreeneissä vastasi työpuhelimeen tai alkoi puhumaan työasioista niin joutui tarjoamaan kierroksen. Ja sai jäädä yksin treenikämpälle setvimään duuniasioitaan muun bändin painellessa baariin.
Mun täytyy olla enempi konttorilla joka tapauksessa. Etäpomo on paska pomo.
 
Päi ja vää.

Tässä istun ja kasvatan kyrpää otsaani.

Käväisin kototönöllä kun tänään on kuopuslikan synttärit. Kahvitellessa sain tietää, että nuorempi poika on aloittanut ammattikoulun. Ja että vanhempi poika on muuttanut pois kotoa. Ja että anopin mies kuoli viime viikolla. Ja röökillä käydessäni huomasin, että postilaatikkoon on ilmestynyt toinenkin sukunimi.

Ja koko puolen tunnin visiitin aikana rouva ja uusi miehensä eivät osaa istua samaan kahvipöytään eivätkä sano oikeastaan sanaakaan.
Vaikka välit olis kuinka olemattomat niin jotenkin luulis, että voisi vaikka lauseen mittaisen sähköpostin laittaa milloin jotain tapahtuu.
Tyhmää tuollainen kun mistään ei kerrota mitenkään.

Mutta täällä menee toisinpäin, mä kyllä toisinaan kerron joistain asioista mutta toista ei kiinnosta kun ei mitenkään vastaile. En sitten kauheasti viitsi enää kertoillakaan.
 
Ihan oikeesti miten helvetissä joku zinzin onnistuu houkuttelemaan oikeista hommista pois ilman, että sillä humpuukilla on vielä lanttiakaan tienannut?
Ja jos tota pelleilyä erehtyy pyörittämään y- tunnuksella niin ei paase edes työttömäksi kun rahat loppuu.
Yrittäjähän toi on, ei se vois muuten meille olla alihankkijana. Mutta eipä viron puolella oo noin työttömyysrahat niin häävejä. Mut just se tekeekin asiata minusta vaikean ymmärtää... Jättää väiin työmaa jolle on samasta maasta innosta kiljuen tulossa jo parikin yrittäjää. Jättää vain siksi että tammikuussa aikoo olla timanttitasolla (tai jossain himputin glitterihelvetissä) ja tienata ainakin kolme tonnia kuussa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä