The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyl mä niitä aina joskus ulkoilutan :) Mulla oli jopa "sievä" mekkoki päällä. Et äläs nyt yhtään siinä. o_O:ROFLMAO:
Tulin tuossa noin kuukausi sitten korkkareissa (korko vaatimaton) kotiin illanvietosta. Raahustin portaissa, koska varpaita särki. En ole tottunut korkoihin.Vastapäinen kyylä, anteeksi naapuri, avasi välioven. Varmaan piti ovisilmästä paheksua, kun luuli naapurin tulevan humalassa kotiin.
 
JOUSIMIES
Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa Jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä Jousimiehet kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla.

Onnenkapine: Puhallettava alttari
Onnennumero: Route 66
Onnenväri: Kirkkaus
Motto: ”Kauanko lento kestää?”
Auto: Challenger sukkula
Onko Juha Vuorisen horoskooppi? :D
 
LEIJONA
Sinulla on harhakäsitys, että olisit synnynnäinen johtaja.
Muut tajuavat, että olet vain mitätön kiipijä.
Useimmilla leijonilla on sadistinen simputtajan luonne,
jonka vuoksi leijonia ammutaan paljon armeijassa.
Olet turhamainen etkä kestä rehellistä arvostelua.
Röyhkeytesi on inhottavaa.
Jalopeurat ovat valitettavasti melko varakkaita.
Leijonat karjuvat vain saadakseen äänensä kuuluviin.
Suurin huomio kohdistuu Leijonan päästä toisinaan kuuluvaan
"Ping"-ääneen, jolloin karjumiseen käytetty pinnistys on katkaissut leijonan päästä verisuonen ja tilan täyttää miellyttävä hiljaisuus.

Onnenkapine: Ratsupiiska
Onnennumero: Kahdestaan
Onnenväri: Parrasvalo
Motto: "Eikö tuota esirippua saa muka nopeammin auki?"
Auto: Ferrari
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
....miuuuu....:cautious:

..uskaltaako tänne edes tullakaan:notworthy:...näemmä eilen illalla eetteriin lävähti katalasti levitykseen asti vessaselfiekin:confused::barefoot::notworthy:....että tuituisäisäit vaan ja saaplari vieköön kaiken maailman kuvaajat....:D

Rentoa sunnuntai- iltaa teille kaikille :)! Maisemanvaihdos suoritettu eli oon kotosalla tolloilemassa - kuulema oli hankala viikonloppu ipanoilla kun olikin mua ollut kaikilla ikävä:eek: - varsin höttöisen pöwwöpääkköseni kanssa...eli valtakunnassa siis kaikki hyvin :D

Mä saankin tästä lähteä saman tein takaviistoon saunomaan matkapölyt pois iholtani eli....jatkakaahan ihanaa höpöttelyänne :)
 
Oi Kais :) - onneksi olkoon ihanista tassuttelijoistanne :) <3...miten lutuisia nökkösiä ovatkaan!

Tutustukaa kaikessa rauhassa uusiin tulokkaisiinne ja paijalkaa ja höpötelkää misuille - ja toisillenne :) - kyllä noi muruset teille nimensä kertovat kun ovat kotiutuneet ja luonteenpiirteensä näyttäneet :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä voin keksiä Kaisin kisuille uusia nimiä. Meidän perheessä ollaan hyviä siinä. Edesmenneitä ovat mm. Örnö, Mörö, Uuno, Heluna ja Konna jne. Nykyään on Nyyrikki ja äitin kissa sai nimekseen Äpätti :rolleyes: Mun seuraavan elukan nimi tulee olemaan Kuuno.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ja ai jukra mä alan kohta itkemään, on niin ihanaa ko lapsonen tuli kotiin. Hän leipoi meille teeleipää :love: Mä kerroin vaan kuinka paljon mistäkin pussista ja purkista pitää laittaa kulhoon, raastoin juuston ja levitin taikinan pellille. Kohta on siis iltapala-aika, lupasin jäätelöäkin jälkiruoaksi (kun ihanat vieraat torstaina toi mulle tuliaisiks). Poika halasi ja sanoi, että oli kova ikävä. Viikonloppu oli kuulemma sujunu kivasti, ja ämpärikin jopa kävi sisällä asti kertomassa viikonlopun kuulumiset. Aika jännä, ei oo varmaan puoleen vuoteen muutako soittanu et "oon tässä pihassa, tuu hakeen poika alhaalta. Heippa."
 
Mä voin keksiä Kaisin kisuille uusia nimiä. Meidän perheessä ollaan hyviä siinä. Edesmenneitä ovat mm. Örnö, Mörö, Uuno, Heluna ja Konna jne. Nykyään on Nyyrikki ja äitin kissa sai nimekseen Äpätti :rolleyes: Mun seuraavan elukan nimi tulee olemaan Kuuno.
Aikaan ennen lapsia meillä oli ex- rouvakullan kanssa kissat nimiltä Into-Reino-Rento-Väinö
ja Ilmari Jalo- Jalmari. Puhekielessä Into ja Illu.
 
JOUSIMIES
Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa Jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä Jousimiehet kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla.

Onnenkapine: Puhallettava alttari
Onnennumero: Route 66
Onnenväri: Kirkkaus
Motto: ”Kauanko lento kestää?”
Auto: Challenger sukkula
Mäkin oon jouskari. Syön kyllä kauraa ja näytän hevoselta, tai no ehkä ponilta ainakin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä