The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Jos törmäätte jossain Ruoveden chipotlemajoneesiin, niin suosittelen! Yritin piilotella tätä kauppahalliostosta mieheltä, mut se äkkäs sen Clas Ohlsonin pussiin naamioimisesta huolimatta ja nyt se on kiskonu jo puol purkkii tuolla :(
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ai nii. Mitenhän tää päivä ja etenkin huominen olis menny ilman tätä ketjua?
Noist pyykkikonejutuista kun mieleeni muistui, että mun pitää tänään pestä pari koneellista.
Onneks oli pesutuvan varauskirjassa sopivasti vapaana rako 16-18
Ekan koneellisen saan ihan kohta kuivana rummusta ja toinen koneellinen lopettaa samaan aikaan.
Tykkään siitä kun voin laittaa koneet hommiin ja itte rötväillä sohvalla.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Jos liki viiskymppisenä olemisessa on hyviä puolia niin yks niistä on se, että kiinnostavan ikäiset ja oloiset naiset eivät enää ole lapsentekoikäisiä tai -halukkaita.

Haittapuoli on tietty se, että eivät varsinaisesti tartte miestä mihinkään.
Eihän kaikki naiset miestä tarvitse/halua vain sen takia että voi lisääntyä.

Onhan sellaisiakin naisia jotka ei halua lapsia ollenkaan ja miehiäkin.
Myös sellaisiakin jotka ei voi lapsia saada.
 
Jos törmäätte jossain Ruoveden chipotlemajoneesiin, niin suosittelen! Yritin piilotella tätä kauppahalliostosta mieheltä, mut se äkkäs sen Clas Ohlsonin pussiin naamioimisesta huolimatta ja nyt se on kiskonu jo puol purkkii tuolla :(
Voi ei. Mä käyn ostamassa sitä lisää ennenko tuun seuraavan kerran teille, ostan molemmille omat purkit ja nimikoin ne. Sun purkkiin kirjotan mr. hastingstille terkkui, et näpit irti saatana.
 
JOUSIMIES
Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa Jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä Jousimiehet kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla.

Onnenkapine: Puhallettava alttari
Onnennumero: Route 66
Onnenväri: Kirkkaus
Motto: ”Kauanko lento kestää?”
Auto: Challenger sukkula
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
33 minsaa edellisestä postauksesta, vitsit mä oon nopee. Siivosin keittiön hyvin ja astiat koneeseen ja päälle, pyykki pyörimään, imuroin lattialta suurimmat roskat rikkaimurilla ja pesin vessan. Siinä sivussa siirtelin tavarat omille paikoilleen, paitsi ne miehen housut makkarin lattialta. Miehessä pieni ohjelmointivirhe tässä kohtaa, mutta reklamaatio-oikeus ei ole enää voimassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä