The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: famipala
  • Tykkää
Reactions: famipala
Pah, menit aiemmin nukkuun kun mä ja heräsin kympin aikaan.
Tai en kyllä muista kuinka paljon aiemmin menit :D
En mie saanut unta. Pyörin yli tunnin sängyssä ja kissa alkoi leikkimään. Yritä siinä sitten nukkua. Meinasin tulla jo takaisin palstalle :D. Olin siis juonut ilmeisesti ihan liian vähän viiniä :barefoot:. Vaan oli hyvä viini. Päätäkään ei särkenyt yhtään (y). Harvinaista sinällään. Yleensä miulla särkee päätä jo yksikin siideri tms. Sen takia juon harvoin mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
En mie saanut unta. Pyörin yli tunnin sängyssä ja kissa alkoi leikkimään. Yritä siinä sitten nukkua. Meinasin tulla jo takaisin palstalle :D. Olin siis juonut ilmeisesti ihan liian vähän viiniä :barefoot:. Vaan oli hyvä viini. Päätäkään ei särkenyt yhtään (y). Harvinaista sinällään. Yleensä miulla särkee päätä jo yksikin siideri tms. Sen takia juon harvoin mitään.
:D

Eihän se kiva ole jos ei uni meinaa tulla. Lasillinen pari lisää niin olis voinut saadakin unenkin paremmin :whistle: (y)
Hyvä kun oli hyvä viini eikä mitään tukkakipujakaan tullut, tietää seuraavallakin kerralla :)

Mä nukahdin kyllä heti mutta kello olikin jotain puoli neljän kieppeillä :oops:
Luna ja lispetti piristyi kun aika vaihtui, mulle kävi päinvastoin, luomet alkoi painaa ja haukotuttaan. Mutta olihan kello siinä vaiheessa kuitenkin 4 "vanhaa aikaa" joten ihmekkös tuo :D

muoks.
mulle havemmin tulee tukkakipuja mutta en osaa sanoa miten viini vaikuttais kun ei tule sitä juotua. Lonkerolla mennään. Tosin sekin tekee joillekin päänsäryn vaikka muut ei tekiskään.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Oon asunut tässä paria viikkoa vaille vuoden, ja löysin vasta viime viikolla tiskikoneestani pikaohjelman. En ookkaan tässä montaa kertaa ehtinyt kirota noita pitkiä ohjelmia.. Löysin uuden lampunkin keittiöstä pari kuukautta sitten :D

nimim. supertarkkanäköinen
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Ootteko muuten koskaan miettinyt kuinka kauan pyykkikone pesee pyykkejä :eek:. Luulisi että vähempikin riittäisi o_O.
Kyllähän jotkut ohjelmat jyllää kauankin pyykkejä. En muista kauanko omassa koneessa kestää pisin ohjelma.
Sitten on jotain lyhyempiä ohjelmia tai voi laittaa "pikapesun" joka lyhentää jotain ohjelmaa jollain noin tunnilla.
Jotain säästöpesuakin löytyy joka ilmeisesti käyttää vettä vähemmän tms.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Kyllähän jotkut ohjelmat jyllää kauankin pyykkejä. En muista kauanko omassa koneessa kestää pisin ohjelma.
Sitten on jotain lyhyempiä ohjelmia tai voi laittaa "pikapesun" joka lyhentää jotain ohjelmaa jollain noin tunnilla.
Jotain säästöpesuakin löytyy joka ilmeisesti käyttää vettä vähemmän tms.
Miulla tuo nopein on 30 min. Sellainen perusohjelma on vähän reilu tunti. Silti ne on pitkiä aikoja :D.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä