Kuvaatsä ittees pytyllä? OhoNyt kun te kerta juotte, niin ottakaa vessaselffieitä ja postatkaa tänne.
Kuvaatsä ittees pytyllä? OhoNyt kun te kerta juotte, niin ottakaa vessaselffieitä ja postatkaa tänne.
no olen, edelliskerran sä voit muistaakkin.
Mä muistan vain yhden pönikän jotain punkkua.no olen, edelliskerran sä voit muistaakkin.
Mies on söpömpi ilman partaa.parta todistaa miehen hyvä olevan, pahoillehan se ei kasva.
Sehän on parasta...tai no sen jälkeen ku pienessä sievässä humaltuneessa tilassaan kuitenkin tajuaa että puhuu hassusti ja et kaverit kattoo jo pikkisen että rajotahan nyt...eikä kuitenkaan voi estää itteensä höpisemästä kummia...ja sit naurattaa. Ainakin itteä jos ei muita..shilleen vähän shössötthäen.
No sit mun täytyy alkaa kasvattaa partaaMies on söpömpi ilman partaa.
Parta on ihana Mies saisi pitää sitä useammin.Mies on söpömpi ilman partaa.
Eikai sitä mömmöpäissään äkäinen voi ollaMajuri ei kyllä näytä yhtään äkäiseltä.
Punanen parta on vielä erityisen kiva.Ite kasvattaisin kanssa jos saisin. Parta mulla on (ois) punertava, ihan kuin isälläni aikoinaan. Parrankasvattaminenkin voi olla joskus ammatinvalinta kysymys.
Hiukan sumeatko kenties?no ei ollenkaan. näkymät on vaan aika erikoiset pitkästä aikaa.
Mä näin sun naamas muutama vuosi sitten.
No kyllä mä olen!ethän ole edes nähnyt, ja nyt ei ole ihan sänki enään.
Juuei sovi sun alkaa hempeilee -No sit mun täytyy alkaa kasvattaa partaa
Peilistä näkyy kaksoisvelikin?no ei ollenkaan. näkymät on vaan aika erikoiset pitkästä aikaa.
MuistanMä näin sun naamas muutama vuosi sitten.
Ollaan privailtu joskus. Mulla oli eri nikki silloin.
Siis minäkö??? En suinkaan.Kuvaatsä ittees pytyllä? Oho
Ilman on parempi. Elä pilaa naamaa parralla. Etkä ny toistaiseksi voi tehä niin.Ite kasvattaisin kanssa jos saisin. Parta mulla on (ois) punertava, ihan kuin isälläni aikoinaan. Parrankasvattaminenkin voi olla joskus ammatinvalinta kysymys.
Sakuilla saa vissiin olla parta? Ja muillakin...?Ite kasvattaisin kanssa jos saisin. Parta mulla on (ois) punertava, ihan kuin isälläni aikoinaan. Parrankasvattaminenkin voi olla joskus ammatinvalinta kysymys.
en nyt sanois, voi olla vaikka aika selkeät entiseen verrattuna.Hiukan sumeatko kenties?
Kuhan se on miehen turvan ympärillä eikä naisen haarakiilassa.Sänki on
Ihana oot.
Sä oot kasvattanu elintasokummun.
AI helvata sentäänKuhan se on miehen turvan ympärillä eikä naisen haarakiilassa.