olin reissussa, vaimo otti lävistyksen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan helkkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan helkkari

Vieras
mikä tahansa muu olisi mennyt, mutta vaimo otti sen nenän väliseinään!
ruma kuin mikä, katsoin ensin että hänellä vuotaa nenä.. on siis semmoinen hevosenkenkä-koru. nätti ja hoikka mimmi, miksei ottanut vaikka napaan tai kieleen?

tuo on KAMALA. räkäjojot sieraimissa :x

Minusta myös kaikki lävistykset kamalia. Varsinkin nuo aapeen mainitsemat ovat järkyttäviä, mutta eivät muutkaan hyviltä näytä. Ja jos itseään lakkaa joskus miellyttämästä, jäljelle jää kolkot reiät.

Älkää käsittäkö väärin, ymmärrän kyllä että se (lävistykset) on jonkun tyyli ja voi olla hyväkin tyyli. En vain itselleni välittäisi. Siis anteeksi hyi.

Oletkohan ihan toivoton tapaus?

"Älkää käsittäkö väärin, ymmärrän kyllä että se (lävistykset) on jonkun tyyli ja voi olla hyväkin tyyli. En vain itselleni välittäisi. Siis anteeksi hyi."

Älkää käsittäkö väärin, ymmärrän kyllä, että se (lävistykset) on jonkun tyyli, ja voi olla hyväkin tyyli. En vain itselleni välittäisi. Siis anteeksi, hyi.

Esimerkkini lause on helpompi lukea, koska se on rytmitetty oikein.

Kyllä sinä onnistut vielä. Tsemppiä!:)

Oletkohan ihan toivoton tapaus?

"Älkää käsittäkö väärin, ymmärrän kyllä että se (lävistykset) on jonkun tyyli ja voi olla hyväkin tyyli. En vain itselleni välittäisi. Siis anteeksi hyi."

Älkää käsittäkö väärin, ymmärrän kyllä, että se (lävistykset) on jonkun tyyli, ja voi olla hyväkin tyyli. En vain itselleni välittäisi. Siis anteeksi, hyi.

Esimerkkini lause on helpompi lukea, koska se on rytmitetty oikein.

Kyllä sinä onnistut vielä. Tsemppiä!:)
Ei ketään kiinnosta. Pysy vaan poissa.

• Tykkää
Reactions: feger ja Ciervo
On ihmisellä huonosti asiat, jos häätyy pilkutuksella päteä.
Netissä kirjoittelu ei ole mikään virallinen asiakirja.

Moni normaalisti (lähes) virheettömästi tekstiä tuottava ihminen kirjoittelee netin viihteellisillä osioilla ilman isoja alkukirjaimia, pilkkuja, pisteitä jne.
Täytyy olla semisti tampio, jos ei tuota tajua ja vielä kokee jotain ylemmyyttä pilkuttaessaan oikein.
Oikeasti, ihan sairaan koomista. :D

On ihmisellä huonosti asiat, jos häätyy pilkutuksella päteä.
Netissä kirjoittelu ei ole mikään virallinen asiakirja.

Moni normaalisti (lähes) virheettömästi tekstiä tuottava ihminen kirjoittelee netin viihteellisillä osioilla ilman isoja alkukirjaimia, pilkkuja, pisteitä jne.
Täytyy olla semisti tampio, jos ei tuota tajua ja vielä kokee jotain ylemmyyttä pilkuttaessaan oikein.
Oikeasti, ihan sairaan koomista. :D
No joo, kyllähän netissä moni kirjoittaa vähän vapaamuotoisemmin, mutta jos jatkuvasti vähät välittää oikeinkirjoituksesta, alkaa sama kirjoitustyyli helposti eksymään niihin virallisempiikin kirjoitelmiin...sama pätee myös toisin päin: oikeinkirjoituksesta huolehtivien teksti on pääsääntöisesti parempaa myös vapaassa kirjoittelussa. Eli kyllä näistä nettikirjoitteluistakin voi jotain päätellä henkilön kirjoitustaitojen ja sosiaaliluokan suhteen.

No joo, kyllähän netissä moni kirjoittaa vähän vapaamuotoisemmin, mutta jos jatkuvasti vähät välittää oikeinkirjoituksesta, alkaa sama kirjoitustyyli helposti eksymään niihin virallisempiikin kirjoitelmiin...sama pätee myös toisin päin: oikeinkirjoituksesta huolehtivien teksti on pääsääntöisesti parempaa myös vapaassa kirjoittelussa. Eli kyllä näistä nettikirjoitteluistakin voi jotain päätellä henkilön kirjoitustaitojen ja sosiaaliluokan suhteen.
Niin että sä luulet nyt olevas itse jotain hienoa? :ROFLMAO: Ota vaan se sun nikkis takas käyttöön ni sulle voi laittaa sen eston ettei tarttis enää lukee tätä :poop:a.

Ei tässä auta muu kuin että muija etsii uuden miehen.

Kylläpä on teikäläisen rakkaus heikossa jos tollaseen lopahtaa.

Mulla on lävistys nenässä, huulessa ja kielessä. Haluisin ottaa viä poskilävistyksen ja korviin lisää. Tatuointi on ja niitä oon ottamassa sitä mukaa lisää, kun ideoita syntyy. Mun mies on kans tatuoitu, lähinnä kädet siis :love:. Mutta, me ollaankin semmonen hivenen eriskummallinen pariskunta muutenkin :LOL:.

Johan oli vastaus. Rauhoittavia ei Suomessa saa monikaan joka niitä tarttis, ei ainakaan niin että niitä voisi vetää. Vaikka joillekin ne sopivat. Esim. katkaisemaan akuutin paniikkikohtauksen.
Eikä rauhoittavat tee kestään tonttua.
Juu ei teekkään eikä ollut tarkoitus sanoa, että siinä olisi jotain vikaa jos joku tarvitsee vaikka rauhoittavia.

Kylläpä on teikäläisen rakkaus heikossa jos tollaseen lopahtaa.

Mulla on lävistys nenässä, huulessa ja kielessä. Haluisin ottaa viä poskilävistyksen ja korviin lisää. Tatuointi on ja niitä oon ottamassa sitä mukaa lisää, kun ideoita syntyy. Mun mies on kans tatuoitu, lähinnä kädet siis :love:. Mutta, me ollaankin semmonen hivenen eriskummallinen pariskunta muutenkin :LOL:.
Mitä eriskummallista tuossa on? Eiköhän nykyään nuorten ja teinien keskuudessa valtaosalla ole lävistyksiä ja tatuointeja on vanhemmillakin mammoilla lähes jokaisella.
Jokseenkin noloa, että joku vielä kuvittelee olevansa persoonallinen ja erituinen siksi, että on jotain typeriä koruja naamassa...

septum on kyllä sellainen, ettei kauheasti omaakaan silmää miellytä ! vaikka muuten kyllä pidän lävistyksistä & lävistetyistä ihmisistä.. luulin muuten olevani ainoa, jolla tulee hevosenkenkä-mallista roikkuva räkä mieleen :D

itsellä oli teini-ikäisenä jonkin aikaa rinkula tuossa sieraimessa ja rrrakastin sitä! piti sitten poistaa jatkuvan nuhan takia. niiskutan vuoden ympäri, harvassa ne päivät jolloin nokka ei valu..:cry:

medusa olisi ihana, ehkäpä otan sellaisen joku pv :)

Viimeksi muokattu:
Ei mies tietenkään voi estää vaimoaan ottamasta nenälävistystä. Mutta saa toki sen jälkeen joka aamu huomauttaa, kuinka ruma vaimon naama räkäpalloineen on. Mielipiteen ja tekemisen vapaus.

Mutta onhan niitä miehiäkin, jotka vaimolta lupaa kysymättä ottavat hakaristitatuoinnin päänahkaan. Saako puoliso kritisoida heitä?

Yhteistyössä