KiittiKais, onnea kissukoista.
KiittiKais, onnea kissukoista.
Joko palleroilla on nimet?Kiitti
TSIISUS!! Todella!Tai musta-aukko
Mustia-aukkojako siellä kiivaasti vaihellaan ja vahataan.Katoin ja huomasin, mut spence on täällä ja on kauheesti kaikkee tekemistä ja kännykäkin piippaa. Mut laitan sulle vastausta heti ko ehdin
Ei viellä, katellaan eka millaisia typyköitä ovat. Väiaikaiset nimet on ollu hertta ja mirkku, yhdistyksen papereissa kun pitää olla jotkut nimet. Katsotaan pidetäönkö nimet vai ei.Joko palleroilla on nimet?
LonksuaTaas pitäis syödä. Mitähän sitä laittais? Mitäs muut on syöny iltapalaks?
Ehdotuksia Kais tossa taannoin kyseli, mut mikään ei o kelvannu. Ehdotellaan lisää.Joko palleroilla on nimet?
Poika tais mennä saunomaan....
Mä en oo syönny ees päivällistä viellä, tai no pari viipaletta leikkelettä.Taas pitäis syödä. Mitähän sitä laittais? Mitäs muut on syöny iltapalaks?
Juustoja ja viiniä suunnittelenTaas pitäis syödä. Mitähän sitä laittais? Mitäs muut on syöny iltapalaks?
Poika tais mennä saunomaan....
No mitäs sää nyt teit?
Tuhma minä.
Eikös iskander ole sellainen missä on niitä venhämössön palasia kyyissä?Iltaa!
Mä söin just yli puolet Iskender-kebapista ja oon ihan ähky. Toki olutta sentäs mahtuu.
Pojasta tuhmia ajatuksia.No mitäs sää nyt teit?
Et kai sää vaan oo ajanu nuorta miestä synnin tielle.
Juu. Tai siis pitaleivän palasia. Mut siinä paras osuus on se jogurttikastike. En mä niitä limppuja kuin pari palaa järsi...Eikös iskander ole sellainen missä on niitä venhämössön palasia kyyissä?
Ja iltaa tiipiillekki.