No aikasin läksit, huh!lähin aamulla töihin puoli tuntia sen jälkeen kun lopetitte täällä riekkumisen.
Onko siulla nyt ihan vakituiseen viikendiduunia?
No aikasin läksit, huh!lähin aamulla töihin puoli tuntia sen jälkeen kun lopetitte täällä riekkumisen.
Nyt kyllä huijjaat?kerpele. vuosien raitistelun jälkeen olen kännissä.
en huijaa 5 tai 6 vuotta meni selvänä.Nyt kyllä huijjaat?
Tässä on nyt jotakin sellaista.
Se on muuten ihan totta että tässä ketjussa on tosi ystävällisiä kaikki. Välillä mietin että kannattaako mun tulla tähän, etten vaan pilaa hyvää meininkiä.Ton vuoksi ei just kannata theKetjusta poistua. Muulla palstalla meininki on suurimmaksi osaksi pähkähullujen valtakuntaa. Ketjuun on pesiytyneet vaan me kiltit ja tavalliset hullut.
Kyöpsykkä, herkkupeffasein.Hottispoppis
kannattaa. et sä mitään pilaa.Se on muuten ihan totta että tässä ketjussa on tosi ystävällisiä kaikki. Välillä mietin että kannattaako mun tulla tähän, etten vaan pilaa hyvää meininkiä.
Saako tästä tykätä?kerpele. vuosien raitistelun jälkeen olen kännissä.
en huijaa 5 tai 6 vuotta meni selvänä.
No hitto!en huijaa 5 tai 6 vuotta meni selvänä.
saa tietenki, ei mulla mitään ongelmaa ole, lakkas vaan maistumasta joskus.Saako tästä tykätä?
Ihqsugar.Saako tästä tykätä?
täysin päinvastoin. ennenkin ollu pitkiä taukoja ja tauon jälkeen ei meinaa edes saavillinen riittää.No hitto!
Omasta kokemuksesta tiedän että se 7v juomattomuuden jälkeen vedetty puolikaskin
napsu kolisee tukkaan niin, että soi.
Mitens sulla?
Vähän sama oli mulla. Eikä noiden pikkupalleroiden ollessa pieniä, ollu aikaa sellasille ylellisyyksille.saa tietenki, ei mulla mitään ongelmaa ole, lakkas vaan maistumasta joskus.
Ai sä kokeilit.täysin päinvastoin. ennenkin ollu pitkiä taukoja ja tauon jälkeen ei meinaa edes saavillinen riittää.
PAH, PAH, PaheksunMiekin oon vissiin seonnut kun kävin ihan Alkossa ja ostin viinipullon ja savukataja oluen . En edes muista milloin olisin asioinut kyseisessä liikkeessä .
jalat on aina toiminu loppuun asti, mutta tuo pääAi sä kokeilit.
Mitäs jos siinä käy kuten tequilan juonnissa?
Kohta konttailet pitkin lattioita kun pää vetäis, mut jalat ei kanna.
Kävit hakemassa sitä savukatajaolutta?kerpele. vuosien raitistelun jälkeen olen kännissä.
Tuleeko susta känkkäränkkä vai hilpee hemmo?jalat on aina toiminu loppuun asti, mutta tuo pää
en käyny. mulla on mittavat varastot vaikka kuukauden putkeen valmiina.Kävit hakemassa sitä savukatajaolutta?
Minkähänlaisia loitsuja siulta kännissä tuleekaanMiekin sihautin nyt sen savukatajan. Täytyy siemailla sivistyneesti. Puoli litraa tuota 9% ja mie saatan kohta olla muuten vallaton .
Tuleeko susta känkkäränkkä vai hilpee hemmo?
Ei sitä kuitenkaan malta himmailla.Miekin sihautin nyt sen savukatajan. Täytyy siemailla sivistyneesti. Puoli litraa tuota 9% ja mie saatan kohta olla muuten vallaton .
Ja se osoite oli...en käyny. mulla on mittavat varastot vaikka kuukauden putkeen valmiina.