Niin on tosi vaikeaa kun menettää, oli sitten mi nkä ikäinen tahansa.Eläimet on ihania mutta luopuminen joka kerta niin vaikeaa.
Uusia tulokkaita, kivaa. Toivotaan että mätsää ja saatte mirrit.
kun houkuteltiin tänne eikä kukaan ole ääneen sanonu että pois pitäis mennä niin aattelin nyt ainakin vähän aikaa täällä viihtyä.unohdin viimeks keljuilla Päättömälle. Tänne se vaan
tuli MEIDÄN ketjuun kuin omaan kotiinsa,
Oli jo hyvän ikäinen.14 v
*hyppää takaisin*Namukasko se siinä. *hyppää syliin*
Eläkä heti avaa sitä juutuupia, muuten munkin alkaa tehä mieli ja meen vaan kyttäämään jotakin lentokoneita taas.
Uutena fetissinä voisin esitellä maglevin junat. Tsiisus mikä mua oikein vaivaa.
Jospa sitä musiikkia jossakin vaiheessa.
Höpsistä nyt, en mää tosissani tietenkään.kun houkuteltiin tänne eikä kukaan ole ääneen sanonu että pois pitäis mennä niin aattelin nyt ainakin vähän aikaa täällä viihtyä.
Vai kateltaisko maglevin junia.Jahas. Lispettiläinen ketjussa. Tarkoittaa sitä, että tänä yönä ei nukuta vaan musiikiks taitaa mennä.
hirvimerkkiset on jo pakasteessa ja yks peuramerkkinen odottelee vielä jossain.Höpsistä nyt, en mää tosissani tietenkään.
Olin positiivisesti yllättynyt kun huomasin viimeks täällä, että oot ketjussa.
Vaikka nyt ollaanki yleensä napit vastakkain.
Oliko jahtaamisesta hyötyä?
Pääsittekä jakamaan lihoja?
Kauniita unia ja hattaran kuvia Kais. :kiss:Hyvät yöt ja kauniit unet muruset. 
Unimatti saapui ja heitti unihiekkaa silmille.
et sentään mustalla listalla ole.Vaikka nyt ollaanki yleensä napit vastakkain.
RISTUS!hirvimerkkiset on jo pakasteessa ja yks peuramerkkinen odottelee vielä jossain.
AI lav it!!!!!Nyt on tämä cd kuuntelussa.
*ottaa kopin ja pyöräyttää noitatyttöä vinhasti ympyrää*Lispetti
*kiitää kovaa kyytiä sylkkyyn*
Äläpäs nyt hupsi.Mulla puuttuu tän viestin jälkeen 13 viestiä 22000:sta.
Sitten voiskin pitää vaikka taukoa.
Hattaran kuvia hyhmis,ku köllähät, nuku levollisesti. :kiss:Musiikki on aina hyvästä olipa vuorokaudenaika mitä tahansa
...tosin mä joudun kyllä luovuttamaan tässä aikasta pian, mutta laittakaas te vain biisit kohdilleen
eikun monta.Oliko isolihainen saalis?
Awww . *pyörättää hottispoppista luudan ympäri**ottaa kopin ja pyöräyttää noitatyttöä vinhasti ympyrää*
Eipä ollakaan nähty vähään aikaan.
Onko kaikki reilassa?
Niivvarmaa.Mulla puuttuu tän viestin jälkeen 13 viestiä 22000:sta.
Sitten voiskin pitää vaikka taukoa.
No siinä oli sitten jaettavaks...eikun monta.
kaikenlaista mitä lihasta yleensä. vuoden 2000 jälkeen aika vähissä ollu lihan ostaminen kaupasta.No siinä oli sitten jaettavaks...
Mitäs kaikkea sie oot hirvestä laittanu?
Tuo koko cd on ihan hyväAI lav it!!!!!
Never ending dreams on niin ihana ja tietenkin magic fields.
Mutta tiiäkkö. En ole edes yrittänyt kuunnella muita
x-periencen piisejä...muistaakseni...onkohan niistä mihinkään?