Tajusin juuri, että olen sellainen, joka pyrkii miellyttämään muita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en mä nyt noin vahvasti, mutta ei mulla ole hyvä olla jos läheisillä on paha olla ja mä voin tilanteeseen vaikuttaa.

Ehkä mä olen kuitenkin oppinut jo omat voimavarani ja siksi osaan sanoa ei kun siltä tuntuu -muutenhan en enää jaksaisi auttaa muitakaan hyvään oloon.

Ei osunut.

Osaan tarvittaessa joustaa ja olen hyvä neuvottelemaan asioista, mutta siihen se jääkin.
En pelkää ilmaista rehellisesti tunteitani.

Toki haluan miellyttää läheisiäni, mutta se on sitten ihan eri juttu.:D

Täh? Nuohan ovat pääasiassa normaalia kohteliasta käytöstä, jotkut kohdat osoittavat avointa suhtautumista uusille asioille, ja löytyypä sieltä erittäin järkevä kohta siitä, ettei pikkuasioista kannata lähteä tappelemaan. Tottakai valtaosa noista sopii minuun, ja välttelen sellaisia hankalia ihmisiä, joihin nuo kohdat eivät sovi.

Muutenkin minua ärsyttää ihmiset, joille kaikki on aina vaikeaa, jotka nirsoilevat ihan kaikesta, jotka eivät halua kokeilla mitään uutta, ja jotka ajattelevat vain itseään. Jos mitään yrittää saada tehtyä parinkin tuollaisen venkoilijan kanssa, ei koskaan löydy yhtään mitään yhteistä tekemistä, kun mikään ei kelpaa molemmille.

Mä oon huomannut omalla kohdalla et kun olet kiltti ja ystävällinen niin ihmiset käy vaativiksi ja alkavat nostaan aina helv.tillisen metelin jos sanot johonkin ei. Sitten kun sanot napakammin niin jo syytetään kohtuuttomaksi ja ilkeäksi.

Mä oon huomannut omalla kohdalla et kun olet kiltti ja ystävällinen niin ihmiset käy vaativiksi ja alkavat nostaan aina helv.tillisen metelin jos sanot johonkin ei. Sitten kun sanot napakammin niin jo syytetään kohtuuttomaksi ja ilkeäksi.
Juu kyllä ihmiset nopeasti tottuvat siihen että joku aina suostuu. On ihan semmosia ihmisiä, jotka on erikoistuneet toisten lypsämiseen.

Yhteistyössä