Siveyden sisarella o unohtunu ehtoollisviiniputeli kätöseenTäällähän on villiä menoa. Aikaki siveän nunnan tulla pitämään kuria.
Haarat auki pullon kanssa oletTäällähän on villiä menoa. Aikaki siveän nunnan tulla pitämään kuria.
NiiHaarat auki olet
Tekaise tomeraa tekstiä sinä luvattoman letkeä käärmeennahka persposkiMainokset hyppii hulluna ja opiskellaki pitas
Olkaahan kiltisti te sillinihrassa kieritetyt ikonoklastin irvikuvat
Ei olla! .. kele..Olkaahan kiltisti te sillinihrassa kieritetyt ikonoklastin irvikuvat
Omin silmin katsottuna olen hyvinkin siveäHaarat auki pullon kanssa olet
nunna tai joku vastaava näkyy kuvassa.Omin silmin katsottuna olen hyvinkin siveä
Omin silmin katsottuna olen hyvinkin siveä
Eipä näy mulle vaan pullo kädessä on hännunna tai joku vastaava näkyy kuvassa.
Jaha, onko siveää istuskella jalat levällään viinapullo kourassa vähissä vaatteissa?Omin silmin katsottuna olen hyvinkin siveä
Siveys on katsojan silmissä. Joka toisen näkee haarat levällään pullo kädessä, se on itte!Eipä näy mulle vaan pullo kädessä on hän
Siveä nainen näkyy täälläkin, tosin sitähän ei tiiä mitä tuhmuuksia löytyy siveän ulkokuoren alta.Omin silmin katsottuna olen hyvinkin siveä
Tintin ulkolukukurssit menossa?Mainokset hyppii hulluna ja opiskellaki pitas
Olkaahan kiltisti te sillinihrassa kieritetyt ikonoklastin irvikuvat
Talven mekin lepäämme. (toivottavasti)Hmmmm.... pitää ihan funtsia...
sadantonnin työmaa... ens kesänä...
Ehdin siis vierottaa itseni kahvista ja opetella kiroilemaan eestiksi, jos ne on pätevyysvaatimuksia.
Joo. Soita mulle keväällä. Mut älä nyt kun olen just käymässä talviunille.
Emme ainaskaan paheksu!Jaha, onko siveää istuskella jalat levällään viinapullo kourassa vähissä vaatteissa?
No joo, suotakoon se anteeksi
Lomallamatkallahan ollaan kevyissä vaatteissaJaha, onko siveää istuskella jalat levällään viinapullo kourassa vähissä vaatteissa?
No joo, suotakoon se anteeksi
Koskaan en ole ollutSiveys on katsojan silmissä. Joka toisen näkee haarat levällään pullo kädessä, se on itte!
Niinkö?Lomallamatkallahan ollaan kevyissä vaatteissa
PäiväpalapasIltapalan aika kohta, Skyr ja hapankorppua Sitten alkaisi Rizzoli & Isles