Yhtään modea paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijakkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivottomalle -uliuli- älämölösuvakoille ei tartte edes omaa osiota.
Pysykööt rasmus- palstalla mölisemässä keskenään.
Miettikööt siellä saako Suomen velat maksettua nostamalla pankkiautomaatista juuri velkoja varten painatetut setelit.:)

Joo aletaan ihmeessä sensuroimaan keskustelua täälläkin! Liian vapaasti saavat ihmiset nyt puhua mieltään vaivaavista päivän puheenaiheista. Törkeää sananvapautta, kiellettävä moinen!
mistä te apinat saitte päähän että sananvapaus = spämmäys + rasistinen puhe.
Keskustelupalstoilla on spämmäys kielletty ja Suomen laissa rasismi.
Revi siitä, eunukki.
Ei mulla muuta.

jytkytet%C3%A4%C3%A4n.jpg

Tää on mun ainoa kanava purkautua. joskus saan orkkun van sillä että postaan tälle palstalle mun mv idolin juttut. Mula todettiin impotensi ylä asteela. Mun pää alko pälvi kaljuutua jo sairaalasa nuorten osastolla ei otetu vakavasti. nää huorat täs palstal ottaa mun vakasti. mä nautin mun penis puoli kovana taas.
toivon että saan naista koska mä osaan nussia on varmaa.
Juuri tällaiset suvakkiprovot saisivat mennä Rasmus palstalle!

Ihmisiä nyt vaan puhuttaa tämä aihe, ja siihen suvaitsevaisten, päänsä pensaaseen laittavienkin on tyydyttävä. Ei se ole pieni joukko joka on mamutusta vastaan, vaan suurin osa suomalaisista, joten heidän ääntään vain on kuunneltava. Tarvitaan kanavia, jossa mielipide on sallittu, vaikka se onkin päinvastainen suvakkien kanssa.
On mukavaa, että edes jollain keskustelupalstalla saa keskustella matuista. Tosiasia on, että tämä muuttaa Suomen, romuttaa hyvinvointiyhteiskunnan. Miksi tästä ei saisi puhua?
Jos en halua keskustella matuista niin tällä palstalla on monta muuta ketjua, joissa voi keskustella ihan muusta.

MIKSI ihmeessä ihmiset, joita myös me suomalaiset satumme olemaan, emme saisi kirjoittaa vapaasti aiheesta, joka aiheuttaa tuskaa, huolta, ahdistusta ja suuttumusta enemmän kuin moni muu asia??!! Suomi on vielä toistaiseksi vapaa maa. Tekee vaan niin pahaa ajatella, millainen tämä maa on sitten, kun omat lapset ovat aikuisia ja itsekin vanhempi. Onko mistään hyvinvoinnista kohta mitään jäljellä!

Jos jollakin on vaikeaa jossakin, niin koettaa kestää, ei mekään täältä voida noin vain rynniä johonkin Ruotsiin ja olettaa, että meidät siellä elätetään. Eri asia tietenkin, jos oikea hätä ja on sodan jaloissa, mutta suurin osahan ei tunnu sellaisia olevan.

persutroolari luulee että suomen politiikka (mm pakolaiset) hoidetaan keskustelupalstalla ulisemalla.
Asiat hoidetaan kun kopioi rasistisivustojen tuotoksia kaksplussalle jännäkakat housussa.
Simsalabim, mamut haihtu maasta ja islamia ei enää ole maailmas. ;)

MIKSI ihmeessä ihmiset, joita myös me suomalaiset satumme olemaan, emme saisi kirjoittaa vapaasti aiheesta, joka aiheuttaa tuskaa, huolta, ahdistusta ja suuttumusta enemmän kuin moni muu asia??!! Suomi on vielä toistaiseksi vapaa maa. Tekee vaan niin pahaa ajatella, millainen tämä maa on sitten, kun omat lapset ovat aikuisia ja itsekin vanhempi. Onko mistään hyvinvoinnista kohta mitään jäljellä!

Jos jollakin on vaikeaa jossakin, niin koettaa kestää, ei mekään täältä voida noin vain rynniä johonkin Ruotsiin ja olettaa, että meidät siellä elätetään. Eri asia tietenkin, jos oikea hätä ja on sodan jaloissa, mutta suurin osahan ei tunnu sellaisia olevan.
viekää se ahdistus ja tuska jonnekin muualle tai tunkekaa vaikka perseeseenne, ihan sama. Tää palsta ei ole mikään hommafoorumi. Tai on se nykyään, mutta ei pitäs olla.

persutroolari luulee että suomen politiikka (mm pakolaiset) hoidetaan keskustelupalstalla ulisemalla.
Asiat hoidetaan kun kopioi rasistisivustojen tuotoksia kaksplussalle jännäkakat housussa.
Simsalabim, mamut haihtu maasta ja islamia ei enää ole maailmas. ;)
Minä koen ahdistusta suomen tilanteen johdosta. Haluan lukea ja kirjoitella asiasta.
Se helpottaa ja opin pokitiikasta ja taloudesta samalla. Se auttaa minua ymmärtämään tilannetta paremmin.:)

En ole mikään persu tai sivakki vaan jotainbsiltä väliltä. Sovin parhaiten tänne.:)
Keskustelu ei ole rasisrista kuten esim ylilaudalla. Homma on liian vakava paikka minulle.

veikkaan että se sun tuska ja ahdistus johtuu just näistä nettitrolleista.
Ei se sillä poistu että luet niitä entistä enemmän, järjenkäyttö on sallittu.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mun tuska ja ahdistus johtuu siitä tiedosta, että Suomessa on ensinnäkin jo nyt paljon työttömiä ja muita tuen tarvitsijoita, esim. vanhuksia. Siihen LISÄKSI halutaan alkaa elättää vielä tällaisia ihania muslimeja, joita tytöt ja naiset saa pelätä tuolla kaduilla pimeässä. Ei siinä vaan OLE mitään järkeä! Kenen mielestä on?

Minusta Sipilä voisi mennä sinne Irakiin hyysäämään noita tyyppejä, se olis varmaan kaikille mukavampi niin päin. Säästyis moni turhalta matkustelulta ja Suomi noilta irakilaisilta. Sitä paitsi, en yhtään usko, että pappani taisteli sodassa irakilaisten hyväksi. Jos hän tietäisi, miten tämän maan asiat nyt on, varmaan olisi antanut maan mieluummin venäjälle!

On mukavaa, että edes jollain keskustelupalstalla saa keskustella matuista. Tosiasia on, että tämä muuttaa Suomen, romuttaa hyvinvointiyhteiskunnan. Miksi tästä ei saisi puhua?
Jos en halua keskustella matuista niin tällä palstalla on monta muuta ketjua, joissa voi keskustella ihan muusta.
Ei saa puhua koska kaikki muu kuin yltiöpäinen suvaitseminen on RASISMIA. Ole eri mieltä suvakkihyysärien kanssa niin olet RASISTI.

Mun tuska ja ahdistus johtuu siitä tiedosta, että Suomessa on ensinnäkin jo nyt paljon työttömiä ja muita tuen tarvitsijoita, esim. vanhuksia. Siihen LISÄKSI halutaan alkaa elättää vielä tällaisia ihania muslimeja, joita tytöt ja naiset saa pelätä tuolla kaduilla pimeässä. Ei siinä vaan OLE mitään järkeä! Kenen mielestä on?

Minusta Sipilä voisi mennä sinne Irakiin hyysäämään noita tyyppejä, se olis varmaan kaikille mukavampi niin päin. Säästyis moni turhalta matkustelulta ja Suomi noilta irakilaisilta. Sitä paitsi, en yhtään usko, että pappani taisteli sodassa irakilaisten hyväksi. Jos hän tietäisi, miten tämän maan asiat nyt on, varmaan olisi antanut maan mieluummin venäjälle!
Tämä kirjoitus on kuin suoraan minun näppikseltäni.

Yhteistyössä