Siis onko jonkun mielestä tuo "bile-Dani" oikeasti komea / hyvännäköinen / puoleensavetävä ihminen?!

• Viestiketjun aloittaja welley
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on sairaan oksettava!! Ihan hirveen ruma ja vastenmielisen näkönen. Sitä muuten inhotaan ihan älyttömästi. Tommi on sitten ihan toinen juttu ja Juha on ehdottomasti paras tyyppi ja ihan älyttömän hauska. Nyt kun toi kiusaaja kulju tuli mukaan ohjelma alko ärsyttämään yhä enemmän. Millä ihmeellä se on voinut voittaa miss helsingin??? Ton ohjelman ainoa tarkotus on ärsyttää....

Se on sairaan oksettava!! Ihan hirveen ruma ja vastenmielisen näkönen. Sitä muuten inhotaan ihan älyttömästi. Tommi on sitten ihan toinen juttu ja Juha on ehdottomasti paras tyyppi ja ihan älyttömän hauska. Nyt kun toi kiusaaja kulju tuli mukaan ohjelma alko ärsyttämään yhä enemmän. Millä ihmeellä se on voinut voittaa miss helsingin??? Ton ohjelman ainoa tarkotus on ärsyttää....
Öööö... Sen Tommin kannattaisi lopettaa solariumissa käynti koska iho punoittaa. Ihan ok kivan näköinen poika myös, mutta jutut jotenkin lapsellisia ja pitkästyttäviä. Ja antaa vähän tyhmää kuvaa että koko ajan sanoo että hänellä on todella hyvän näköiset kasvot ja muutenkin, että kuinka upea hän on itse. Tiedän monia upean näköisiä ihmisiä jotka varmaan tietääkin olevansa upeita, mutta eivät sitä ihan joka välissä jankuta. En tiedä sitten, onko näiltä tarkoitushakuisesti koko ajan kyselty jotain että kuvaile ulkonäköäsi tai että kerroppas taas sun kasvoista. Se voisi selittää asiaa.

vierailija
Öööö... Sen Tommin kannattaisi lopettaa solariumissa käynti koska iho punoittaa. Ihan ok kivan näköinen poika myös, mutta jutut jotenkin lapsellisia ja pitkästyttäviä. Ja antaa vähän tyhmää kuvaa että koko ajan sanoo että hänellä on todella hyvän näköiset kasvot ja muutenkin, että kuinka upea hän on itse. Tiedän monia upean näköisiä ihmisiä jotka varmaan tietääkin olevansa upeita, mutta eivät sitä ihan joka välissä jankuta. En tiedä sitten, onko näiltä tarkoitushakuisesti koko ajan kyselty jotain että kuvaile ulkonäköäsi tai että kerroppas taas sun kasvoista. Se voisi selittää asiaa.
Ruskettumista pidetään harvemmin rumana. Talvella sen voi ottaa solariumista tai voiteilla. Sen kaiken rusketuksen minkä kesällä ehdit saada hankittua niin se vaan lähtee kauheen äkkiä.

vierailija
Juu näihän naiset sanoo... Mutta tosipaikan tullen sitten jakavat just tämmösille tapauksille. Naisilla kun homma menee niin, että kun tietää että joku mies pystyy iskemään hyvännäköisiä mimmejä niin pitää todistaa että kelpaa sille.

Dani on siis pannut jotain 400 naista ja niistä valtaosa erittäin seksikkäitä kimuleita. Harva mies on pystynyt samaa (Eikä melkein kukaan olis pystynyt vaikka kuinka haluais).

Miehenä ihmettelen kyllä miten tommonen äijä niitä naisia kaataa, mutta toisaalta olen huomannut että kaiken maailman iljetykset tuntuvat vetoavan naisiin kaikkein parhaiten. Sitä sitten vaan ite ollaan kateellisia ja nautitaan jos joskus pääsee peuhaamaan kaunokaisen kanssa. On semmostakin sentään joskus tapahtunut...
Uskotko kaiken, mitä joku tositv-tähtönen sanoo?

vierailija
Juu näihän naiset sanoo... Mutta tosipaikan tullen sitten jakavat just tämmösille tapauksille. Naisilla kun homma menee niin, että kun tietää että joku mies pystyy iskemään hyvännäköisiä mimmejä niin pitää todistaa että kelpaa sille.

Dani on siis pannut jotain 400 naista ja niistä valtaosa erittäin seksikkäitä kimuleita. Harva mies on pystynyt samaa (Eikä melkein kukaan olis pystynyt vaikka kuinka haluais).

Miehenä ihmettelen kyllä miten tommonen äijä niitä naisia kaataa, mutta toisaalta olen huomannut että kaiken maailman iljetykset tuntuvat vetoavan naisiin kaikkein parhaiten. Sitä sitten vaan ite ollaan kateellisia ja nautitaan jos joskus pääsee peuhaamaan kaunokaisen kanssa. On semmostakin sentään joskus tapahtunut...
No kyllähän tuota voisi panna, mutta en parisuhteeseen alkaisi bile-Danin kaltaisten miesten kanssa.

Mikään ei ole kamalampi kuin vanha, kurttuinen "bilepoika." :sick:
Ja kun voi vaan kuvitella, että jos missaa sen otollisen pariutumisajan tuon takia että on niin k-pää, miten yksinäinen on vanhana, kun ei yhtäkkiä olekaan ketään. Ei ne 400 kaatoa tule auttamaan sen avannepussin kanssa tai keitä kahvia tai tule katsomaan. :( Se on vaan surullista.

Kumminkin ihan keskiverron näköisellä, keskinkertaisella, tavallisella ihmisellä on mahdollisuus perheeseen, että siihen ei tarvitse olla aina kaikessa täydellinen. Se on surku että joku sitten kaikessa täydellisyydessään missaa elämän olennaiset asiat.

Viimeksi muokattu:
9mmm
musta tuntuu et se on joku julkisuusvitsi, eli siis maksettu provotakseen ja viihdyttääkseen. eihän kukaan nyt noin tyhmä voi oikeesti olla. ja jos on niin sääliks käy:D
no kävin tsiigaa yhen videon danista. naaman ilmeet ja eleet kertoo et se feikkaa.

sit viel tää formaatti näyttäis just olevan sellanen missä testataan mihin katsoja kiinnittää huomionsa.

Kuka hankkisi itselleen tuommoisen maineen ihan vaan vitsillä?
Mä luin joskus että esim. Unelmien poikamiestyttö on ainakin osittain näyteltyä, vaikka siinä on oikeitakin pareja tullut. Jospa se kakkajulkisuus unohtuu niin että he sit joskus myöhemmin kuitenkin voivat jatkaa normisti elämäänsä? Tai sit he pyörivät semmoisissa piireissä joissa se näytteleminen tiedetään.

testaamalla
Aina yhtä huvittavia nämä "faktat" ja niiden jakajat. :D Miksi on noin vaikea tajuta, että jokainen nainen ei todellakaan ole tuollaisten perään? Mä en pidä ylimielisistä, lipevistä ja itseään täynnä olevista ihmistä ja kierrän sellaiset kaukaa. Nuo piirteet kun näkyy ihmisistä niin selvästi. Itseään täynnä oleva mies on vastenmielinen ja Danihan on erittäin täynnä itseään. Eikä Dani ole edes mitenkään komea, ihan tavispulliainen maitonaama.

Oma mies ei ole pätkääkään tuollainen ällötys itserakas. Ihan tavallinen mies jolla ei ole mitään lapsellista tarvetta tuoda koko ajan esille omaa erinomaisuuttaan. Hän ei myöskään tee typeriä oletuksia ja yleistyksiä naisista kuten sä.

Nooh itse olen kokeillut ja tahallani ollut ylimielinen ja yli narsisti niin voin sanoo että irtoo. Luulen syyksi se että naiset aina kilpailee ja haluu tietää että he ovat juuri se hotein hotti vaikka mies ei olisikaan suosittelen samaa temppua

vierailija
Nooh itse olen kokeillut ja tahallani ollut ylimielinen ja yli narsisti niin voin sanoo että irtoo. Luulen syyksi se että naiset aina kilpailee ja haluu tietää että he ovat juuri se hotein hotti vaikka mies ei olisikaan suosittelen samaa temppua
Edelleen, miksi on noin vaikea tajuta, että kaikkia naisia EI kiinnosta kusipäiset ja ylimieliset miehet. Mä olen aina kiertänyt sellaiset kaukaa.

Jotkut miehet tosiaan yrittää kai tuollaista. Mulle tommosesta tulis vain paha mieli ja vetäytyisin pois. Välillä olen miettinytkin, että on tosi mukavaa, ettei ole enää sinkku, niin ei joudu mihinkään pahanmielen treffeille.

En oo kuullut vielä kenenkään hehkuttavan hänen ulkomuotoaan ja/tai ulosantiaan.
Mua jotenkin huvittaa, että totaalisen tavis-Pirjon miesvastine sanoo julkisesti olevansa "täydellinen" ja "kymppi", joten vaatii siksi sitä kumppaniltakin.

Noh täytyy toivoa, että sellanen ihan keskiverto suomalaisnainen on sitten Danin mielestä kymppi ja täydellinen.

vierailija
Eiköhän kannata panostaa siihen, että saa yhden naisen ja pitää sen tyytyväisenä ja kohtelee hyvin. Tommoset bilepojat kuolee vanhana yksin ja ruumis löytyy vuosien päästä muumioituneena koska kukaan ei kaivannut.
Tekstisi alku ok, loppu ei. Ei sitä kukaan tiedä päiviensä määrää ja elääkö vanhaksi. Danilla voi olla monta lasta kuolinvuoteellaan. Ja monella joka kaikkensa on tehnyt lapsiensa eteen ei ole ketään saattajaa. Se on julmaa todellisuutta.

vierailija
Edelleen, miksi on noin vaikea tajuta, että kaikkia naisia EI kiinnosta kusipäiset ja ylimieliset miehet. Mä olen aina kiertänyt sellaiset kaukaa.
No eipä kaikkien tarvi tykätäkkään kunhan mainitsin että feikkaamalla täys kusipäätä irtoo illaks tai kaheks suht helposti seuraa.. Ise miehenä kommentoisin danista että ehkä joku brad pitti vois sanoo olevansa 10 mies ulkonäöltä mutta ihan tavallisen toopen näkönen on.

Mies_81
En oo kuullut vielä kenenkään hehkuttavan hänen ulkomuotoaan ja/tai ulosantiaan.
Mua jotenkin huvittaa, että totaalisen tavis-Pirjon miesvastine sanoo julkisesti olevansa "täydellinen" ja "kymppi", joten vaatii siksi sitä kumppaniltakin.

Noh täytyy toivoa, että sellanen ihan keskiverto suomalaisnainen on sitten Danin mielestä kymppi ja täydellinen.
Miten tuo väittää olevansa täydellinen ja kymppi? Täysin ylitavallisen uunon näköinen, joka luulee itsestään liikoja. Ja ei, en ole kateellinen. Mielestäni esim. nuorempi Johnny Depp on aika kymppi.

Yhteistyössä