Yliannostus?
tullu liikaa nautittua
Jestas teijän kanssa
Mä oon jo pähkähullu,kun hihittelen näille kuville enkä oo vanhus viellä.
No päivää taasNo siis awwwww nyt vaan sanon ma!
ja hyvää perjantaita kaikille
No sattuu ihan saatanasti jos nyt näin kauniisti asian voi ilmaista, mutta kun, koska lääkkeiden ottaminen kiellettiin kokonaan, niin kai tää sitte jossain kohtaa helpottaa. Toi päänsärky siis pahimpana..Mokoma selkä,meinaa vähän olla kipee. Onneksi ei pahasti.
ATM oli vissiin saanu oikean diagnoosin kivuistaan,miten jakselet ?
Entäs muut ?
Oli prismalla väkee tänään,ruuhka näköjään. Himskatti ku jotkut jää tukkimaan kaupan sisä ja uloskäynnit. Eikö sitä voi jutella ulkona,jos tapaa vanhan tutun.
Reilun 10 vuoden kokemuksella saattanen olla hivenen eri mieltä asiasta Mut joo.. Rennosti, omana itsenään niin eik se siitä suttaannu. Onneks nyt on osa naamoista jo vähän tuttujasiks mä sanoinki että luulet vaan. ota ihan rennosti.
ihan kun olisin ite kirjottanu.Reilun 30 vuoden kokemuksella saattanen olla hivenen eri mieltä asiasta
Kyl sä nyt varmaan ymmärsit mitä mä tarkotan, vaikka yritätkin esittää "tietämätöntä"ihan kun olisin ite kirjottanu.
kyllä mä olen jo tänään täydessä ymmärryksessä.Kyl sä nyt varmaan ymmärsit mitä mä tarkotan, vaikka yritätkin esittää "tietämätöntä"