The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.
Paska aamu, saanu itkee taas. Toinenkin kissamme kuoli :cry: Oli kuollut yön / aamun aikana nukkuessa. :( Ei mitään merkkejä siitä että olisi sairas. :cry: Vasta elokuussa jouduttiin nukuttamaan toinen syövän takia.
 
Kiitos halauksista Bitch ja famipala.
Joo ihnettelin kyllä pari päivää sitten ku ei yöllä ja aamulla herätelly, mutta taas seuravaana yönä / aamulla herätteli. Sellaista se oli, välillä tuli herättämään ja huuteli, välillä ootti että herään. Enpä olis aavistanut että kuolee. :( Soitin aamulla tuhkausfirmaan, tulee päivällä hakemaan.
 
Koska mulla ei ole vielä tarpeeksi stressiä koulun kanssa, niin nyt uuden jakson aloituspäivänä on hyvä päivä huomata, että taas menee kaikki järkevät ja hyödylliset kurssit ristiin. Jos aion saada kaikki tähdelliset kurssit suoritettua, niin joudun opiskelemaan kahta kurssia päällekäin ja käymään vuorotellen niiden tunneilla. Such a wonderful, wonderful world! No panic, kyllä mä pärjään. 2 x yhteiskuntaoppi, 1 x uskonto ja 1 x äidinkieli.
Uskonnossa ja yhteiskuntaopissa on opettajana se nainen, joka ei koskaan vaihda äänenpainoaan. 5 min kuuntelun jälkeen aivot sulautuu toimintakyvyttömäksi puuromössöksi ja alat pohtimaan jäikö silitysrauta kotona päälle. Sitten muistat, ettet edes omista silitysrautaa, mutta olet silti hyvin vakuuttunut, että se jäi kuitenki päälle ja kämppä syttyy tuleen.

Oikeasti: kill me please, döda mig tack ja antakaa mun kuolla.
 
Kiitos papumössö, niin kisu kai kuoli nukkuessa, niin ei varmaan ehtinyt tuntea kipua ja nukkui pois kotona. Mutta silti sitä suree ja itkee. Onneksi loma. :(
 
Kiitos papumössö, niin kisu kai kuoli nukkuessa, niin ei varmaan ehtinyt tuntea kipua ja nukkui pois kotona. Mutta silti sitä suree ja itkee. Onneksi loma. :(
Mä odottelen pelonsekaisin tuntein tuota samaa. Meidän 18v katti on alkanut viihtyä sylissä ja kun luulee olevansa yksin, tuijottaa seinää ja ulvoo. Kyllä se vielä kesällä metsästi kasan myyriä ja pari pikkulintua, mutta suurin osa ajasta menee nukkuessa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä