Tuleekohan kanelipannarista hyvää? En kyl tajunnut ostaa hilloa enkä kermavaahtoa siihen kaveriks, ja vaahterasiirappiki on loppu. No, aina ei voi voittaa..
*puhaltaa lämpöä kätösiin*Hyi kun täällä on kylmä, sormet jäässä.
Tulee, kun laitat maltilla sitä kanelia ...tai kardemummaa, ootko kokeillu? Meillä toi uppoaa hyvinTuleekohan kanelipannarista hyvää? En kyl tajunnut ostaa hilloa enkä kermavaahtoa siihen kaveriks, ja vaahterasiirappiki on loppu. No, aina ei voi voittaa..
Kiitti muru*puhaltaa lämpöä kätösiin*
No sama kai se sille mikä karvaperse siellä kuvassa möllöttää, mää se kuitenki oon..mun on ihan pakko kertoa tämä..että kun mä ton sun nykysen avattaren näin ekaa kertaa, niin mä olin että ...mikä mahtaakaan olla syy- yhteys kahvikirahviin luppakorvakanipupusen näköisellä kuvalla...öö..no tietty se, että molemmat on hurjan suloisia tyyppejä <3....ja joo, optikollekin pitäs mennä käymään - nyt se kuva kylläkin näyttää ihan kirahviselta
koita ettiä joku muu kuva vai pitääkö mun ettiä.
Tässä on tuorein selfie, jonka koitin pistää avattareks.
Miksen tjaunnu kardemummaa Mää vaan ripottelin kanelia siihe taikinan päälle ennenko pistin uuniin. Fiksumpi kaveri olis ehkä sekottanu sen siihen taikinaanTulee, kun laitat maltilla sitä kanelia ...tai kardemummaa, ootko kokeillu? Meillä toi uppoaa hyvin
Tulee varmaan,kuhan et liikaa laita kanelia. Kardemulla sopii kans hyvin, ainakin ahvenmaan pannukakkuun.Tuleekohan kanelipannarista hyvää? En kyl tajunnut ostaa hilloa enkä kermavaahtoa siihen kaveriks, ja vaahterasiirappiki on loppu. No, aina ei voi voittaa..
anteeks.Nimittelet kaveria veivikaulaksi
- tätä mä oon sanonutkin, että ihan sama mikä avattarena on, kun jutut kuitenkin on tunnistettavissaNo sama kai se sille mikä karvaperse siellä kuvassa möllöttää, mää se kuitenki oon
Eti ihan kaikessa rauhassa vaan, mut en vaihda totakoita ettiä joku muu kuva vai pitääkö mun ettiä.
Halaus,toivottavasti menee ohi,etkä sairastu.Hitto, mulla on ihan kipeinen olo.
Kyllä se kaneli siellä sekaisin menee, kun pannaris rupee uunissa tehtailemaan niitä muhkutissejäMiksen tjaunnu kardemummaa Mää vaan ripottelin kanelia siihe taikinan päälle ennenko pistin uuniin. Fiksumpi kaveri olis ehkä sekottanu sen siihen taikinaan
sulla oli se lupaus kakkuun liittyen niin en uskalla semmosta toimittaa.Eti ihan kaikessa rauhassa vaan, mut en vaihda tota
Ei oo muuten vieläkää näkyny sitä kakkua.
No muotoillaan tarjous uudestaan: lupaan olla rakastamatta sua, jos tuot sitä kakkua. Onks parempi?sulla oli se lupaus kakkuun liittyen niin en uskalla semmosta toimittaa.
ei mitään välimallin lupausta olis noitten väliltä.No muotoillaan tarjous uudestaan: lupaan olla rakastamatta sua, jos tuot sitä kakkua. Onks parempi?
Kakkua saatana? No mikä sulle kelpaa, häh?ei mitään välimallin lupausta olis noitten väliltä.
saan auton vasta huomenna.Kakkua saatana? No mikä sulle kelpaa, häh?