En tiijä hyövääkö, mulla näkyy nyttenki Yoko TsunoSori, mä vaihdan hetkeks.
En tiijä hyövääkö, mulla näkyy nyttenki Yoko TsunoSori, mä vaihdan hetkeks.
KisuNyt ei taas vaihdu
Ei mulla Nyt mä oon ihan sekaisin, kuka mä olen?Kisu
Ihan ok työpäivä.Iltaapa hyvinkin, Amelie - mukava päivä takana?
No mihin sä oot suus työntänyt, että se ihan liekeissä on *puhaltaa pipiseen*Mun suu palaa.
Ihan ok työpäivä.
Kato - teitkö PitsisetTsiisus kraist, mulla siis kolme avatarta näkyvissä Kannattipa lähteä leikkimään näillä.
Ai hitto, aloitin tekstiä ja sitten vastasin sulle.No mihin sä oot suus työntänyt, että se ihan liekeissä on *puhaltaa pipiseen*
nyt näkyy ihan uusi kuva, älä liiku äläkä hengitä ettei tuo häviä.Tsiisus kraist, mulla siis kolme avatarta näkyvissä Kannattipa lähteä leikkimään näillä.
- sä oot semmonen vikkeläsorminen siellä...Ai hitto, aloitin tekstiä ja sitten vastasin sulle.
Söin äsken kana-riisinuudelia joka oli tulista.
Mikä niistä? Vetää henkeä sisäänpäinnyt näkyy ihan uusi kuva, älä liiku äläkä hengitä ettei tuo häviä.
Chiliä, nams..- sä oot semmonen vikkeläsorminen siellä...
Siis oliko hotsipoppasta vai oikeesti tulisen tulista jonkun chilin tms. takia ? Sittenhän se tais olla namiakin
Tänneppäin on edelleen YokoMikä niistä? Vetää henkeä sisäänpäin
Nyt muuttu huivipäinen typykkä, jonka naamaa ei näy.Ei mulla Nyt mä oon ihan sekaisin, kuka mä olen?
huhut kertoo että sullakin olisi uusi kuva, mutta tänne näkyy tuo sama vanha veivikaula.Nyt muuttu huivipäinen typykkä, jonka naamaa ei näy.
Vitsi, tää plastan avatar-seikkailu on paljon jännempää ko mikään mitä irlissä on tapahtunu lähiaikoina.
True, but sadNyt muuttu huivipäinen typykkä, jonka naamaa ei näy.
Vitsi, tää plastan avatar-seikkailu on paljon jännempää ko mikään mitä irlissä on tapahtunu lähiaikoina.
huhut kertoo että sullakin olisi uusi kuva, mutta tänne näkyy tuo sama vanha veivikaula.
Nimittelet kaveria veivikaulaksihuhut kertoo että sullakin olisi uusi kuva, mutta tänne näkyy tuo sama vanha veivikaula.
..mun on ihan pakko kertoa tämä..että kun mä ton sun nykysen avattaren näin ekaa kertaa, niin mä olin että ...mikä mahtaakaan olla syy- yhteys kahvikirahviin luppakorvakanipupusen näköisellä kuvalla...öö..no tietty se, että molemmat on hurjan suloisia tyyppejä <3....ja joo, optikollekin pitäs mennä käymään - nyt se kuva kylläkin näyttää ihan kirahviseltaNyt muuttu huivipäinen typykkä, jonka naamaa ei näy.