Mä inhoan Nalle Puhissa sitä Nasua. Ja se sadelaulukin on pervo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Tää tulee nyt lasteni satujen pohjalta. Mä en tiedä ärsyttävämpää piirroshahmoa kuin Nasu. Semmoinen ärsyttävä vinkuja-nysväke, ylikiltti, aina huolissaan, karseannäköinen, karvaton puikula.

Kattokaa nyt. Kenestä tuo on hellyyttävä? Katkaravulta tuo näyttää.

latest

Ja Nalle Puhin sadelaulu. Kelpaa sen Nalle Puhin housuttomana laulella pili-pili-pom. :eek: :sick: Mutta Nalle Puh on persoonana siedettävämpi.

pigjoy.gif

Siis mikä v***n uimapuku sillä on päällä?

Viimeksi muokattu:
Yks josta sain lapsena traumat oli puolikalju Mikko Mallikas, mun mielestä se oli kamalannäköinen. Mutta aikuisena kun olen tutustunut niihin kirjoihin niin se Mikko on tosi symppis.

Mutta sitä seesteisyyttä ei mulla kauaa kestänyt kun näin minkänäköinen on sen isä. Mikä alkkis toi on?

HokusPokus_800b.jpg

Sillä on kaapissa monta samanlaista, ja vaihtaa joka aamu puhtaan(yöllä käyttää yöpaitaa). Varma tieto :D
En edes uskalla ajatella miten ällöttävältä Nasu näyttää vaihtaessaan vaatteita, eli parempi kun pitää jotain yllään.

Yks josta sain lapsena traumat oli puolikalju Mikko Mallikas, mun mielestä se oli kamalannäköinen. Mutta aikuisena kun olen tutustunut niihin kirjoihin niin se Mikko on tosi symppis.

Mutta sitä seesteisyyttä ei mulla kauaa kestänyt kun näin minkänäköinen on sen isä. Mikä alkkis toi on?
Tuollai morkkaat väsynyttä yksinhuoltajaisää, kuka siinä nyt on hehkeimmillään ku on koko elatus- ja hoitovastuu kannettavana :(

Tuollai morkkaat väsynyttä yksinhuoltajaisää, kuka siinä nyt on hehkeimmillään ku on koko elatus- ja hoitovastuu kannettavana :(
No ei tuosta nuhjaantuneesta ukosta paljon elareitten maksamiseen taida olla.

Mutta tirautin kyyneleen.

Jos ajatellaan että noilla hahmoilla olisi vastaavuuksia ihmiselämässä, niin monista muista tulee mukava tyyppi mieleen paitsi Nasusta.

Esim. Tiikeri, mulle tulee mieleen Hurjan remontin Ty Pennington. Samanlainen pomppija.
20100824-Hurja_remontti.jpg

Pöllö voisi olla Anthony Hopkins.
2cb200d5f5a97fe372d64802578cd729.jpg

Kengu voisi olla joku äidillinen hahmo...no vaikka Tanskan prinsessa Mary, en keksi oikein samannäköistä.

h353_w628_m6_ofalse_lfalse.jpg

Mutta millainen olisi Nasu??? Hyi olkoon...

Yhteistyössä