Ei kannata niin tosissaan ottaa19v kyllä yleensä asuu vielä kotona kun on opiskelut kesken
Ei kannata niin tosissaan ottaa19v kyllä yleensä asuu vielä kotona kun on opiskelut kesken
Paitsi jos lapsi on ovela ja keplottelee ittensä opiskelemaan 700km päähän, niinko mää tein19v kyllä yleensä asuu vielä kotona kun on opiskelut kesken
Tai tuhannen kuten itse teinPaitsi jos lapsi on ovela ja keplottelee ittensä opiskelemaan 700km päähän, niinko mää tein
Pitää. Öitä kaikillePitäisköhän mennä sit nukkumaan... Kun kerran maanantai jo koitti.
Tuossa meilläpäin viiskyppinen poika on asunut koko ikänsä kotona.Ei sen ikäiset enää kotona asu
no nyt nuo avatarkuvat on kaikilta pimeinä.
IltaaPÄIVÄÄ
Taas mä nukuin päivään asti
Mun oma oli lähtenyt yön aikana jonnekin huitsin nevadaanno nyt nuo avatarkuvat on kaikilta pimeinä.
Tänne ei kyllä notkuun jäädäTuossa meilläpäin viiskyppinen poika on asunut koko ikänsä kotona.
nähty jo ja sullakin on tuo vanha kuva tullu takasin.Jee tänään jatkuu Walking Dead!
Nii, mailmassa on monta ihmeellistä asiaa, kuten tissitTää palsta on ihan ihmeellinen kun avatarkuvat vaihtelee miten sattuu
se olis liian jännä sulle. mikä ihmeen mustat lesket ?Enpä ole katsellut tuota
Aha.Nii, mailmassa on monta ihmeellistä asiaa, kuten tissit