Jotenkin musta tuntuu, et oot nyt jollain tavalla muokannut tätä kuvaa... Tää on jotenkin erilainen kun se jonka äsken näin!Tässä mun kuva uudestaan.
Aaaawwww, ootpas söpö!Tossa kuva musta muuttohommissa all sexy and gorgeous. http://aijaa.com/ThjFzj Mä en normaalisti näytä noin pikkutytöltä.
Ootpas ihan nätti, älä jankuta vastaan tai saatKiitos . Ai jotenkin pelottavalla tavalla
Niin voi vaan miettiä kumpiko oli se muokattuJotenkin musta tuntuu, et oot nyt jollain tavalla muokannut tätä kuvaa... Tää on jotenkin erilainen kun se jonka äsken näin!
Hear me saying nothing? Waitta sec I'll try a little harder.Kiitos . Ai jotenkin pelottavalla tavalla
Laiska, pitäshän sun nyt päivystää kokoajan?Älkää poistelko niitä kuvia, mä en ole ehtinyt lähettää kaikkia seiska-lehteen.Jää tienestit vähiin. Ei saa lapselle maitoa
Häh eksää imetäÄlkää poistelko niitä kuvia, mä en ole ehtinyt lähettää kaikkia seiska-lehteen.Jää tienestit vähiin. Ei saa lapselle maitoa
Ei niitä nyt koko yöksi voi jättääÄlkää poistelko niitä kuvia, mä en ole ehtinyt lähettää kaikkia seiska-lehteen.Jää tienestit vähiin. Ei saa lapselle maitoa
Lapset on kuulemma 19 ja 24 vuotiaita joten ehkä parempikin ettei imetäHäh eksää imetä
Öitä sinnekinMun koneen netti päätti alkaa vittuilee joten se on sen merkki, että mä meen ny weedsin kautta untenmaille. Öitä mussukat
Ei sen ikäiset enää kotona asuLapset on kuulemma 19 ja 24 vuotiaita joten ehkä parempikin ettei imetä
Lastensuojeluilmotus!Häh eksää imetä
Ei sitä nyt voi niinvain lopettaa, trauma tulee lapsosilleLapset on kuulemma 19 ja 24 vuotiaita joten ehkä parempikin ettei imetä
19v kyllä yleensä asuu vielä kotona kun on opiskelut keskenEi sen ikäiset enää kotona asu