Kiitos, mutta ei kiitosTollainen
Mä voin jos sä hoidat muakukahan mua hoitais.
Mä voin mutta riippuu siitä mitä pitää tehdä.kukahan mua hoitais.
Mulla oli tämäkin jonkin aikaa Ja nikiks namupala
Eikös tuo kuva ollut jo joskus aiemminkin?No minäkin nyt sitten uudistin lookin sunnuntain kunniaksi.
Heh, sulla näkyy vielä vanha kuva. Ihan täältä Tsadista kirjoittelenOletpa söpö! Kivat rillitki Mistä päin maailmaa sää muute kirjottelet?
Mä voin mutta riippuu siitä mitä pitää tehdä.
Sitä sanoi Hra päätönkin. Ehkä siksikin oli hyvä vaihtaa. Uusi kuva ei näköjään vain ole vielä päivittynyt.Eikös tuo kuva ollut jo joskus aiemminkin?
Kissatkukahan mua hoitais.
ei taitais tulla mitään koko hommasta, hetken kuluttua olis ambulanssi hakemassa molempia.Mä voin jos sä hoidat mua
Jaa kappas, nyt näkyy eri kuva kun silloin aiemminSitä sanoi Hra päätönkin. Ehkä siksikin oli hyvä vaihtaa. Uusi kuva ei näköjään vain ole vielä päivittynyt.
Hyi sua. Tarkoitin että mitä tahansa en voi tehdä. Voin esim. kokata.
Ei se mitää, mun tarvii varmaan kohta jokatapauksessa soittaa joku auto hakee jollei tää päänsärky ala loppuu tai vähenee..ei taitais tulla mitään koko hommasta, hetken kuluttua olis ambulanssi hakemassa molempia.
Ja nikiks namupala
Tää näyttää vähän siltä mulkulta lääkäriltä, jolla olin sillo tiistaina.Seuraava potilas !!!
Kiitos, mutta ei kiitos
Mä voin tarjota veriletut, koko ketjulle varmasti riittää.Onkohan täällä nyt kellään menkkoja
Ah, kuinka huomaavaistaMä voin tarjota veriletut, koko ketjulle varmasti riittää.
Kieltämättä on samaa näköä. Tuossa etummaisessa siis
Uskovaisten tavara on yhteistäAh, kuinka huomaavaista