Aha.Nääh emmää jaksa
Älä sitten
Aha.Nääh emmää jaksa
Joo, tsadilainen pärjää tossa hommassa kyl hienosti Ihana hörhö on hän.Se on hyvä etton joku joka huolehtii nuista ni ei ite tarvi
NiiIhan oudon näköistä porukkaa ketju täynnä
Mulla oli tämäkin jonkin aikaaIhan oudon näköistä porukkaa ketju täynnä
Sattuuko noin paljon?
Taitaa olla joku sellainen.
Tää päänsärky on iha jäätävää. Otin ny buranan lisäks codia. Jollei ala helppaa nii mä lähen kyl päivystykseen en tiä millä ko ei itekään viittis tota 50 ajaa mut pakko sinne sit on raahautua.Sattuuko noin paljon?
Jos asuisit tossa naapurissa niin toisin kunnon mömmöjä
Ja kun muutkin vaihteli niin mäkin sitten vaihdoinIhan oudon näköistä porukkaa ketju täynnä
mulla on tapana maistella kalaa peratessa että onko hyvää . ikinä ei ole matoja tullu.En ole syönyt kalaa.
Tulispa nyt vaan selvyys et mikä on, ja sit hoitoa ja paranisit. Ja kyllä ystävät antaa anteeksi vaiks joskus vähän kiukuttelee.Mä en oo viimepäivinä tehny muutaku valittanu. Valittanu nii paljon, että onnistuin jo kiukuspäissäni ja vitutuksissani suututtamaan sen toisen ihmisen jotka mulle on laittanu pitkin päiviä viestejä.
Ehkä on tullukkii ja ne söi sun PÄÄNmulla on tapana maistella kalaa peratessa että onko hyvää . ikinä ei ole matoja tullu.
Mä epäilen et tää mun päänsärky johtuu noista antibiooteista. En tietty varma voi olla mut luulisin.Tulispa nyt vaan selvyys et mikä on, ja sit hoitoa ja paranisit. Ja kyllä ystävät antaa anteeksi vaiks joskus vähän kiukuttelee.
*halii*
Päänsärylle , kivalle kuvalleMä epäilen et tää mun päänsärky johtuu noista antibiooteista. En tietty varma voi olla mut luulisin.
Joo mä sain kivan kuvan ja mua vähä ees alko hymyilyttää
Fissshess, nissshe fisshesss
Joo eipä nävy joo. PalstaNo minäkin nyt sitten uudistin lookin sunnuntain kunniaksi.
Oletpa söpö! Kivat rillitki Mistä päin maailmaa sää muute kirjottelet?No minäkin nyt sitten uudistin lookin sunnuntain kunniaksi.
TollainenEi mulla oo ollu ikinä