Tuollanen.
muoks. laulaa varmaan levotonta tuhkimoa
Tuollanen.
Ei se haittaa, rohkeesti vaan rimputtelee ovikelloja niin samallahan sä tutustut niihinEn mää tunne mun naapureita
Ei mulla oo ollu ikinäSulla ei ole kuvaa.
Mullapa onEi mulla oo ollu ikinä
Ai joo. Onpa hyvä muisti.Ei mulla oo ollu ikinä
No en kehtaa häiritä mummeleita, on kuitenki jo nukkumassa tähän aikaan.Ei se haittaa, rohkeesti vaan rimputtelee ovikelloja niin samallahan sä tutustut niihin
Ei ne mitää tähän aikaa nuku, konjakkia lipittävät "lääkkeeksi" ja kuuntelevat radiotaNo en kehtaa häiritä mummeleita, on kuitenki jo nukkumassa tähän aikaan.
Kerran tosi kauan sitten mää tutustuin yhteen naapuriin ku se kävi lainaan kananmunia. Sitten vähitellen selvis, että se oli kumma hihhuli, joka usko salaliittoihin ja mikrosiruihin ja illuminatiin. Just saying.En mää tunne mun naapureita
No mulla on tsadilainen sitä varten, et voin kuunnella salaliitoista, mikrosiruista, illuminatista ja rokotusten sisältämisetä mystisistä asioista, joiden avulla seurataan ihmisiäKerran tosi kauan sitten mää tutustuin yhteen naapuriin ku se kävi lainaan kananmunia. Sitten vähitellen selvis, että se oli kumma hihhuli, joka usko salaliittoihin ja mikrosiruihin ja illuminatiin. Just saying.
Kirahvillekaan ei näy mitäänAvatarkuvat vaihtelee eessuntaas, paitti familla o mtn kuvaa, pelkkä joku musta täplä (musta aukko?!?)
Lapamato muriseeMun suolistossa murisee joku ötökkä. Tunnin kestänyt.
Ny mulle näyttäytyy sen uusKirahvillekaan ei näy mitään
En ole syönyt kalaa.Lapamato murisee
Lapamadon toukka on kapea, väriltään liidunvalkoinen ja pituudeltaan noin 5–20 mm.[1] Syötyään raakaa tai huonosti kypsennettyä (peto)kalaa saattaa ihminen infektoitua siten, että nielee samalla madon toukkia, jotka voivat jäädä suolistoon. Tartuttuaan ohutsuolen seinämään madon toukka kehittyy vähitellen jopa metrien mittaiseksi jaokkeelliseksi madoksi. Jaokkeet ovat aluksi lyhyitä mutta lapamadon kasvaessa ne ovat lopulta lähes senttimetrin kokoisia.
Mato on täysikasvuinen noin kuukauden ikäisenä ja voi pisimmillään kasvaa jopa 20-metriseksi.
Se on hyvä etton joku joka huolehtii nuista ni ei ite tarviNo mulla on tsadilainen sitä varten, et voin kuunnella salaliitoista, mikrosiruista, illuminatista ja rokotusten sisältämisetä mystisistä asioista, joiden avulla seurataan ihmisiä
Laittaisit nyt säkin jonkunEi mulla oo ollu ikinä
Thaihierontaa
Mulle näkyy kanssa sen uusi puhelimessa mutta koneella vanhaNy mulle näyttäytyy sen uus
Vois sielläki olla happy ending
Se oli parturi
Nääh emmää jaksaLaittaisit nyt säkin jonkun
Taitaa niissä monesti olla jos tyytyväisiä lopputulokseen ovatVois sielläki olla happy ending