Mulla ei näy.No näkyykö luuranko?
saaSaakohan munalla leikkiä?
Ei se kuiteskaa osaa oikeaan paikkaan.No awwwwww. Tsadilainen soitti ja kysy mitä kuuluu, sit just ennenko linkka laskeutu kotikaupunkiin, niin soitti uudestaan ja sano olevansa meitä vastassa linkka-asemalla. Aika ihana Saimme pojan kanssa siis kyydin kotiin. Kohta tilaan meille pitsaa kotiinkuljetuksena.
Eihän siinä näy kuin jalkojaTossapa vuodelta 1989 kuva meikäläisestä
Eihän siinä näy kuin jalkoja
Toki kasassa oleva telttakin
On jooOnhan siinä myös teltta jonka tuhosin
Tuollahan siitä on video kun majuri kaverin kanssa kokos telttaa:Eihän siinä näy kuin jalkoja
Toki kasassa oleva telttakin
No ei se oo alkuperänen helsinkiläinen, niin osas ihan hyvin mun kotiovelle
Tuu vuodattaa musta vähä ja tuo samalla tullessas mulle ruokaatekis mieli meinaan ihan oikeita verilettuja, mutta mistä mä nyt tähän hetkeen verta otan.
Ranteet auki?tekis mieli meinaan ihan oikeita verilettuja, mutta mistä mä nyt tähän hetkeen verta otan.
Aha.Tässäpä hetkiseksi tuorein kuva pärstästäni
ei ehkä pöllömpi vaihtoehtoRanteet auki?
Mitään ei olla otettuTuollahan siitä on video kun majuri kaverin kanssa kokos telttaa:
Festariteltan pystyttäjät
ei veriletut maistuis.Tuu vuodattaa musta vähä ja tuo samalla tullessas mulle ruokaa
Onkohan täällä nyt kellään menkkojatekis mieli meinaan ihan oikeita verilettuja, mutta mistä mä nyt tähän hetkeen verta otan.
Kai neki alas menis, normisti kyl siis tykkään. Mut nyt mul on taas sillee, että jäätävä nälkä, mutta ei tee mieli syödä yhtään mitään. Mut sit ku joku tunkee ruokaa nenän eteen niin siitähän ei voi kieltäytyä ettei se oo epäkohteliasta..ei veriletut maistuis.