Äsken muuten näkyi sun uusi avtar, mut nyt näkyy taas famipatukka. Outoa.Näköjään
Kun muutkin niin mäkin sitten
Äsken muuten näkyi sun uusi avtar, mut nyt näkyy taas famipatukka. Outoa.Näköjään
Kun muutkin niin mäkin sitten
Hyvä kun edes hetken näkyiÄsken muuten näkyi sun uusi avtar, mut nyt näkyy taas famipatukka. Outoa.
Mä näen edelleen tuon uuden.Puhelimessa mulla näkyy fami
No nyt taas näkyy uus avatar ainakin androidissa,lumiassa vanha.Hyvä kun edes hetken näkyi
Kaippa se joskus paikkansa ottaa
Mä näen edelleen tuon uuden.
No nyt taas näkyy uus avatar ainakin androidissa,lumiassa vanha.
Mitens sun vointi tänään ?Äh. Emmä pääse ikinä kotii.
"Kyllä pojat voi täällä olla iltaa saakka ni saat levätä"
Mut ku mä en haluu olla enää yksi.
No vähän parempi ainaki keuhkojen osalta. Vilu on kokoaja ja vähä alilämpöä, mut eiköhän se tästäMitens sun vointi tänään ?
Hyvä että on ees vähän parempi olo. Joo varmaan pikku hiljaa parannut. Otaha iisisti viellä.No vähän parempi ainaki keuhkojen osalta. Vilu on kokoaja ja vähä alilämpöä, mut eiköhän se tästä
Joo niin vaihoin,taas. Välillä on kiva leikitellä noiden kuvien kanssa.Kaiskin vaihtoi taas kuvan
Ei kun sulla on huono itsetunto.Joo niin vaihoin,taas. Välillä on kiva leikitellä noiden kuvien kanssa.
Mulla oli toisena vaihtoehtona tämä. Tosin siitä näkyi avattaressa vaan kasvot.Joo niin vaihoin,taas. Välillä on kiva leikitellä noiden kuvien kanssa.
Juu. Mulla on saikkua vielä tiistai ja keskiviikkona pitäis mennä koittaa yövuoroa.Hyvä että on ees vähän parempi olo. Joo varmaan pikku hiljaa parannut. Otaha iisisti viellä.
Luin tuo saman tuolta kommentoi uudistusta ketjustaEi kun sulla on huono itsetunto.
Ai miten ?Ei kun sulla on huono itsetunto.
Toivottavasti parannut siihen menessä.Juu. Mulla on saikkua vielä tiistai ja keskiviikkona pitäis mennä koittaa yövuoroa.
Mitäs jo ootte iltaan asti siellä?Äh. Emmä pääse ikinä kotii.
"Kyllä pojat voi täällä olla iltaa saakka ni saat levätä"
Mut ku mä en haluu olla enää yksi.
Sillain sanottiin tuolla kommentoi uudistusta ketjussa kun kuvia vaihtelee niin on huono itsetuntoAi miten ?