Eihän sitä kortilla ajellaMulla on täällä miehen toinen auto. Voisin muuten tulla mutta ei ole korttia.
Eihän sitä kortilla ajellaMulla on täällä miehen toinen auto. Voisin muuten tulla mutta ei ole korttia.
Asuisit lähempänäVoi saapas ny oikeesti. Kauheesti kinostaa lähtee seikkailemaan bussilla sinne Tampereelle tänään Antakaa mulle auto, nii päästään lapsen kaa näppärästi kauppaanki sitte. Ajattelin, et käydään tilaamassa pitsaa ruoaks ja iltapalaks teen sille pannaria.
Kiitos tästä mielikuvasta.Asiasta seitsemänteen. Kuinka moni päästäisi kolmetoistakesäisen viikonloppukylään neljän tunnin matkan taa mitenkään selvittämättä, mitä vastassa on?
Siis jos me ei olisikaan haettu tuota kyläilijää asemalta tai mun tytär olisikin kuusikymppinen karvainen setä. Olisi pikkuneiti pulassa...
Kuva olis kivaMä oon nyt vuorokauden leikkiny taas rillipirua. Ah mä rakastan näitä mun laseja
Ei mutta jos ei ole koskaan ajanut muuta kuin törmäilyautoa niin..Eihän sitä kortilla ajella
Peesi, ajattelin että atm näyttää söpöltä rillit päässä.Kuva olis kiva
No mä vilautan.Kuva olis kiva
Tehään diili, aja sää tänne niin mää ajan TampereelleAi tulekko hakemaan?
Mä yritän ajaa sinne.Tehään diili, aja sää tänne niin mää ajan Tampereelle
Tuo vois vähän hankaloittaaEi mutta jos ei ole koskaan ajanut muuta kuin törmäilyautoa niin..
ne sopii sulle kuitenkin.Mä oon nyt vuorokauden leikkiny taas rillipirua. Ah mä rakastan näitä mun laseja
Mäkin odotin, että olisivat pyytäneet puhelinnumeroni ja soittaneet ja varmistaneet että tytölle on yösija viikonlopuksi. Vaan ei mitään, ei yhtään mitään.Kiitos tästä mielikuvasta.
No mut en päästäis. Meänkin porukat on ollu aina tarkkoja siitä et mihin meitä lapsia uskaltaa lähettää. Äiti halus aina olla yhteydessä kavereiden vanhempiin, jos oltiin ekaa kertaa jonnekin menossa, tai sit että uudet kaverit tulee käymään ekalla kerralla meillä. Ja samaa linjaa aion pitää puolikkaan kanssa sitteko se on sen ikänen.
Aika ihmeellistäMäkin odotin, että olisivat pyytäneet puhelinnumeroni ja soittaneet ja varmistaneet että tytölle on yösija viikonlopuksi. Vaan ei mitään, ei yhtään mitään.
Tämä on parempi.Toinen vaihtoehto tämä.
Tämä on parempi.
Toinen vaihtoehto tämä.