sen verran säkkipimeä oli vastassa et on kyl parempi jäädä kotiin, oluet on kyl loppu. nautitaan laskuhumalasta hyvässä seurassa.Lähet nyt meneen, kerkeet myöhemminkin kotona nukkua!
Oliko ylläri että yöllä on pimeääsen verran säkkipimeä oli vastassa et on kyl parempi jäädä kotiin
Jätät pellit vähän raolleen ja ei muuta kuin töttöröö ...tai laita parin tunnin päähän kello soimaan ja hoida homma loppuun ja sukella takaisin lämpimien peittojen alle näkemään unikuviatiitä unettaa mut hiilos ei ole vielä hiipunut
meillä jostain syystä katuvalot sammutetaan pimeällä. valosaan aikaan ne kyl on päällä.Oliko ylläri että yöllä on pimeää
Kyl mä luulen, että toinen pelleistä jää auki täksi yöksi. Ei vaan jaksa!Jätät pellit vähän raolleen ja ei muuta kuin töttöröö ...tai laita parin tunnin päähän kello soimaan ja hoida homma loppuun ja sukella takaisin lämpimien peittojen alle näkemään unikuvia
Oikein - se on lähdettävä nukkumaan just silloin, kun siltä tuntuu ja maistuuKyl mä luulen, että toinen pelleistä jää auki täksi yöksi. Ei vaan jaksa!
Mua tanssituttaatiitä unettaa mut hiilos ei ole vielä hiipunut
Ei vielä yö oleOliko ylläri että yöllä on pimeää
sit vaan jalalla koreasti. eiköhän se viejäkin löydy kun vaan liikkeelle lähtee.Mua tanssituttaa
Tunne on kuules ihan molemmin puolista ainakin tältä suunnalta <3Vaihteeksi puoliunessa ja pikkuhiprakassa tehty tunnustus, mutta mä muuten tykkään teistä. On niin kiva tulla työpäivän päälle kotiin, hoitaa pakolliset ja taas te olette täällä. Ihanat, rakkaat!
Ei pysty kun on lapset kotona eikä voi stereoitakaan huudattaa, täytyy tyytyä kuulokkeisiinsit vaan jalalla koreasti. eiköhän se viejäkin löydy kun vaan liikkeelle lähtee.
..ja sehän suorastaan huutaa sitten tätä :Mua tanssituttaa
Voi sua, tunne on molemmin puolinenVaihteeksi puoliunessa ja pikkuhiprakassa tehty tunnustus, mutta mä muuten tykkään teistä. On niin kiva tulla työpäivän päälle kotiin, hoitaa pakolliset ja taas te olette täällä. Ihanat, rakkaat!