No onhan se, ja hyvin paheksuttavaa kaiken lisäks.No kun olin palstalta pois niin eikös se ole vähän kuin hunningolla
No onhan se, ja hyvin paheksuttavaa kaiken lisäks.No kun olin palstalta pois niin eikös se ole vähän kuin hunningolla
Aika isolta määrältä tuntuupitäskö harventaa. vois kyl tän vuoden jättää väliin.
Hienosti korjattuNo onhan se, ja hyvin paheksuttavaa kaiken lisäks.
Ruokakauppaan saa poistua lyhyeksi aikaa, jos lapset (kaikki alle 18v) on mukana, mut sen jälkeen pitää tehä kotitöitä ekstra tehokkaastiNo kun olin kotoa pois niin eikös se ole vähän kuin hunningolla
Tuohan on nyt ihan normaaliaminä jo luulin tarvitsevani hoitoa kun haukulle höpöttelen
Mulla on suklaapalleroita.Heips kukkuu palleroiset
Mulla on suklaapalleroita.
Tietty jätät, nythän on 2015 eli pariton vuosi. D'oh.pitäskö harventaa. vois kyl tän vuoden jättää väliin.
Ne on niin kummia otuksia ettei niistä selvää saaKeksitkö mitään muuta syytä siihen, miksi naiset ylipäänsä tykkää miehistä?
Epäilen ettei haukulle tarvitse sanoa kun moi niin häntä jo heiluuonhan se ihan normaalia että perheen ja lemmikkien kanssa keskustellaan asioista. tänäänkin kysyin haukulta et otetaankos pari olutta. häntää heilutti ja palloa toi niin kai se tarkoitti et ota nyt pari. jos haukkua ei ois niin joutuis peilikuvalta lupaa kysymään. se tyyppi sitten onkin paljon hankalampi.
Pitäskö ottaa saunavuoro? Pääsis joskus saunaan.taidan lämmittää saunan taas, sinne menen mielellään niin ei tarvii raahautua.
Mulla on pähkinä-marjaraakasuklaata.
Herkullista ja terveellistä. Kuivatut marjat sopii hyvin.
saikko olla kymppitonni?Mä kaivoin just pakastimesta omatekemiä korvapuusteja sulamaan
OnHerkullista ja terveellistä. Kuivatut marjat sopii hyvin.
Yks tyyppi töissä on alkanut kiusaa mua. Vetää ponnarista ohi kulkiessaan ja tökkii selkään.
Hö mokoma tai sitten tykkää susta .Yks tyyppi töissä on alkanut kiusaa mua. Vetää ponnarista ohi kulkiessaan ja tökkii selkään.
Mitä marjoja panit? Siis laitoitHerkullista ja terveellistä. Kuivatut marjat sopii hyvin.