Ei haittaa, mut jos tulee riitaa ja tappelu niin sitten on vakavaa
Ei haittaa, mut jos tulee riitaa ja tappelu niin sitten on vakavaa
Määki juttelen aina misterin koirille, ja vieläpä suomeksi. Hyvin tuntuvat ymmärtävänminä jo luulin tarvitsevani hoitoa kun haukulle höpöttelen
tossa päivällä varmaankin.
Saat anteeksi.Pyydän Jehnnyltä anteeksi. Isosti.
Hunningolla ja kaupassa olinMissä kaikki ihmiset on. Mua vituttaa.
Hunningolla ja kaupassa olin
Halaus, varmasti vituttaa, mutta yritä ottaa iiisti että parannut.No tää sairastelu ja makaaminen. Ollu sohvan vankina liki koko päivän nii ei oikee iskis enää, mut pakko se on..
Mie kävin puolentoista tunnin lenkilläHunningolla ja kaupassa olin
Noin useinko apuamitä vähemmän näkyy ja kuuluu ihmisistä sitä parempi. harvoin niillä mitään järkevää sanottavaa on. kerran vuoteen treffeille ja pari kertaa vuodessa kun näkee ystäviä niin se riittää vallan mainiosti.
Joo yritetään.Halaus, varmasti vituttaa, mutta yritä ottaa iiisti että parannut.
Hunninko on taiteilijakoti Pyhäsalmessa. Tulee melko pitkä reissu jos siellä meinaa käväistä.Hunningolla ja kaupassa olin
Vai silleen meistä ajattelet, me ollaan huonompiaHeips kukkuu palleroiset
Siis että joka vuosiko, ai gauheeNoin useinko apua
päättömästi käyttäytyvästä, alemmasta elämänmuodosta
pitäskö harventaa. vois kyl tän vuoden jättää väliin.Noin useinko apua
Keksitkö mitään muuta syytä siihen, miksi naiset ylipäänsä tykkää miehistä?Vai silleen meistä ajattelet, me ollaan huonompia
pallero
Söpöilynimitys mistä tahansa päättömästi käyttäytyvästä, alemmasta elämänmuodosta, joka kuitenkin jollain oudolla tavalla on olemukseltaan hellyttävä.
Kuvasit juuri miutVai silleen meistä ajattelet, me ollaan huonompia
pallero
Söpöilynimitys mistä tahansa päättömästi käyttäytyvästä, alemmasta elämänmuodosta, joka kuitenkin jollain oudolla tavalla on olemukseltaan hellyttävä.
No kun olin kotoa pois niin eikös se ole vähän kuin hunningolla
No sepäSiis että joka vuosiko, ai gauhee