Mä en tuu oppii siihen ikinä. Mä masennun ja löydän itteni hyvinkin pian harjavallasta jos pitää vielä monta päivää höperöityä.mä olen jo menetetty tapaus. vähän kun kuluu aikaa niin se lakkaa haittaamasta.
Mä en tuu oppii siihen ikinä. Mä masennun ja löydän itteni hyvinkin pian harjavallasta jos pitää vielä monta päivää höperöityä.mä olen jo menetetty tapaus. vähän kun kuluu aikaa niin se lakkaa haittaamasta.
mitä vähemmän näkyy ja kuuluu ihmisistä sitä parempi. harvoin niillä mitään järkevää sanottavaa on. kerran vuoteen treffeille ja pari kertaa vuodessa kun näkee ystäviä niin se riittää vallan mainiosti.mä olen jo menetetty tapaus. vähän kun kuluu aikaa niin se lakkaa haittaamasta.
Mä puhun joskus itseni kanssa. Pitäisikö huolestua?
Pus pus. Saanko puraista sua?Alkuiltaa
Koska sulle nuo on tulluttoi missä on näkimet, suu ja nenä.
hiljaa hiipivän hölmöyden ensimerkki. mutta ei se ketään muuta haittaa.Mä puhun joskus itseni kanssa. Pitäisikö huolestua?
tossa päivällä varmaankin.Koska sulle nuo on tullut
Yön aikana vai siellä metsässä
Vai hirvenpääkö
Nääh, just kysyin tolta mythagolta ja se sano et ei kannataMä puhun joskus itseni kanssa. Pitäisikö huolestua?
minä jo luulin tarvitsevani hoitoa kun haukulle höpöttelenEi, sillä mä juttelen peilikuvalleni
OkNääh, just kysyin tolta mythagolta ja se sano et ei kannata
Osaaks sä tehdäKouluruokala tarjoaa tänään linqvistin hihvejä
huolestua vai jutella?Nääh, just kysyin tolta mythagolta ja se sano et ei kannata
Haukulle pitää jutella. Mä juttelen kaverin kisulle.minä jo luulin tarvitsevani hoitoa kun haukulle höpöttelen
Mää oon lingvisti eli tietty osaan
Huolestua. Keskustelu hyvässä seurassa sen sijaan kannattaa ainahuolestua vai jutella?
öh, mitäs tuohon nyt vastaisPus pus. Saanko puraista sua?
Tekee mieli makeaa.
Ei haittaa, mut jos tulee riitaa ja tappelu niin sitten on vakavaaMä puhun joskus itseni kanssa. Pitäisikö huolestua?
Aha.Päivää
Ei haittaa, mut jos tulee riitaa ja tappelu niin sitten on vakavaa