No nyt on maalimankirijat sekasiettä mä oon jäässä, päätä myöden.
No nyt on maalimankirijat sekasiettä mä oon jäässä, päätä myöden.
Mun pitää opiskella. Olisin mieluummin peiton allaKaikki vaa eräjormailee tai muuta kivaa ja mä joudun jumittaa sohvalla peiton alla.buu.
Eiks peiton alla voi opiskella?Mun pitää opiskella. Olisin mieluummin peiton alla
Nii oisinhan mää voinu ottaa torkkupeiton mukaan yliopistolle, tais tulla suunnittelukämmi nytEiks peiton alla voi opiskella?
NihNii oisinhan mää voinu ottaa torkkupeiton mukaan yliopistolle, tais tulla suunnittelukämmi nyt
Mä oon täällä maannu jo ihan liikaa mun luonteelle.Mun pitää opiskella. Olisin mieluummin peiton alla
Mä oon täällä 5 minsaa sit saunaan.Missä kaikki ihmiset on. Mua vituttaa.
No tää sairastelu ja makaaminen. Ollu sohvan vankina liki koko päivän nii ei oikee iskis enää, mut pakko se on..Mä oon täällä 5 minsaa sit saunaan.
Mikäs vituttaa ?
Oon käynny kirjastossa ja kaupassa ja nukkunu päikkärit ja tiskannu. Ja ehtinyt töihin joulukortti-ideoita Ei sitä kerkiä näköjään palstailemaan.
Mä olin puhelinyhdynnässä naisen kanssaMissä kaikki ihmiset on. Mua vituttaa.
Lähinnä ihmettelin missä kaikki IRL ihmiset on. Musta tulee mökkihöperö ku en nää enkä kuule ihmisten ääniä.
Täällä on yksi. :hali:Missä kaikki ihmiset on. Mua vituttaa.
Oliko tyydyttävä lopputulos?Mä olin puhelinyhdynnässä naisen kanssa
Soitikko 0700-alkuseen?Mä olin puhelinyhdynnässä naisen kanssa
Sitten kannattaa huolestua jos ne alkaa vastaamaanKyl sitä kaipaa oikeitakin ihmiskontakteja, kun telkkarikaan eii vastaa vaikka niille hahmoille kuin juttelis
EiOliko tyydyttävä lopputulos?
En vaan 040 alkuiseenSoitikko 0700-alkuseen?
Sitten kannattaa huolestua jos ne alkaa vastaamaan
mä olen jo menetetty tapaus. vähän kun kuluu aikaa niin se lakkaa haittaamasta.Musta tulee mökkihöperö ku en nää enkä kuule ihmisten ääniä.
Ostin ekstraison kahvin, auttaskohan tää opintovitutukseen. Kohta päässä surisee bzzzMissä kaikki ihmiset on. Mua vituttaa.