Lähde ihmeessäPohdiskelen tässä, että lähtisinkö taksiajelulle ja hakisin näin lauantain kunniaks naapurikaupungista lauantaimakkaraa
Lähde ihmeessäPohdiskelen tässä, että lähtisinkö taksiajelulle ja hakisin näin lauantain kunniaks naapurikaupungista lauantaimakkaraa
Hyi. Miten yks suihkussa käynti voi olla noi raskasta.
Mä vihaan tätä oloa. Sitä että mun kämppä on ku pommin jäljiltä, mutten mä kykene tekemään asialle mitään ku sit vasta onkin tuskaa. Mulla on tylsää ja mua väsyttää.
Mulla pursuu telkkarin kattominen korvistaki ulos.
ja veronmaksaja kiittääMää lähen ajeleskelmaan taksilla, ku se on niin halpaa.
Maksan vain omavastuuosuuden 3€/matka, loput maksaa kotikaupunkini.
Eli haen naapurikaupungista lauantaimaggaraa
Aika alhainen kommentti sairaalle ihmiselle.ja veronmaksaja kiittää
no ei ole kovin ylhäistä sekään että asiakseen ajelleen taksilla pitkin maakuntia kun se ei maksa juur mitäänAika alhainen kommentti sairaalle ihmiselle.
Mua saa lyödä nyrkillä naamaan sinä päivänä, jos mää alan veronmaksajana kitisemään siitä et sairas ihminen pääsee taksilla kauppaan.no ei ole kovin ylhäistä sekään että asiakseen ajelleen taksilla pitkin maakuntia kun se ei maksa juur mitään
opit varmaan ymmärtämään tämän sitte ku alat maksaa veroja itsekkin
Tuohan se onkin se suurin menoerä meille veronmaksajille, että sairaat ihmiset pääsee kulkemaan. Eiku.no ei ole kovin ylhäistä sekään että asiakseen ajelleen taksilla pitkin maakuntia kun se ei maksa juur mitään
olis kai sitä lauantaimaggaraa ollu omankin pitäjän kaupoissaMua saa lyödä nyrkillä naamaan sinä päivänä, jos mää alan veronmaksajana kitisemään siitä et sairas ihminen pääsee taksilla kauppaan.
kenet kärpät ny voittaa?Teetä ja sit kohta kiekkoa
Häviää varmaan taas niinko toissapäivänäki.kenet kärpät ny voittaa?
Onko sillä oikeesti mitään väliä ostaako majuri tai joku muu taksikorvaukseen oikeutettu sieltä kaupasta paketin lauantaimakkaraa vai viikon ruoat ja käy samalla vaikka muuallakin ko ruokakaupassa, jos se ei pääse omin avuin liikkumaan?olis kai sitä lauantaimaggaraa ollu omankin pitäjän kaupoissa
Niin mitä päätä..?että mä oon jäässä, päätä myöden.
toi missä on näkimet, suu ja nenä.Niin mitä päätä..?
Alapäätä..Niin mitä päätä..?
Olis olis tietenkin ollut kotikaupungissanikin, mutta tämä oli samalla mulle virkistysmatka, eli vaihtelua arkeen saatana ja maksukortin käyttöehtojen mukainen reissuolis kai sitä lauantaimaggaraa ollu omankin pitäjän kaupoissa
Mä olen yksin kotona.Kaikki vaa eräjormailee tai muuta kivaa ja mä joudun jumittaa sohvalla peiton alla.buu.
no ei ole kovin ylhäistä sekään että asiakseen ajelleen taksilla pitkin maakuntia kun se ei maksa juur mitään