The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja sä tuhlaat omaa aikaasi ja heidän aikaansa murehtimalla miestä joka ei tiedä tai välitä mihin suuntaan mulkkunsa sojottaa.
Minua ärsyttää kovasti tämä Asiankannattajan asenne ja kerron nyt miksi: Siihen liittyy sisään kirjoitettu sovinistinen pohjavire. Asiankannattajan ajattelu lähtee siitä, että minä olisin saattanut kiinnittää huomiota johonkin mieheen vain, jos tuo mies olisi ensin lähestynyt minua iskumielessä. Näin ei ole! Olen yhtä lailla subjekti kuin miehetkin, enkä pelkkä iskemisen objekti.

Selitän tämän kertaalleen. Olen siis live-elämässä tavannut miehen, joka on vaikuttanut kaikin puolin mukavalta, fiksulta ja kaikelta sellaiselta mikä nyt minusta on mielenkiintoista. Katsoin, että miehellä ei ollut sormusta jne jne. Sitten vähän myöhemmin keräsin rohkeuteni ja kerroin kiinnostuksestani tälle miehelle, silloin hän totesi olevansa varattu. Mies ei ole siis tehnyt mitään väärää, ongelma on siinä, että ehdin jo ihastua.

Mikäli olen taas törmäämässä ko. tyyppiin, tapahtuu se jälleen suuremmassa porukassa, ja pelkään sitä, että alan kaikkien nähden käyttäytyä jotenkin kummallisesti, punastella, näyttää hermostuneelta, juosta ehkä karkuun hermostuksissani jne.

Oliko tämä nyt riittävän selkeästi selitetty?

IhQ
Huomenta..

Alastulolle edelleen voimahaleja ja puhkun ja puhallan pipiä pois. Ei täs muutakaan osaa :(

Meillä mies läks lääkäriin, mikä lie jalkapöytään iskeny..tai no joutuu töissä kävelemään paljon ees taas ja rasittuu (on entistäkin vaivaa siinä), olihan tuo selvästi turvoksissakin nilkan ja varpaiden väliseltä alueelta.

Lauantaihuomenia kaikille :)!

...tai Majurin mukaan mun pitäs huikata että hyvät lauantaiPÄIVÄT kaikille :D*pus*

Se on näemmä meikäläisen kohdalla semmoinen juttu, että se ei ole kuukausi eikä mikään jos en vähintään kerran sen aikana saa tipautettua itteäni sängystä alas(y) - tämän kuukauden aloituspanos on siis hienosti korkattu :D...ja senhän nyt arvaa, että ei siinä sitten heti nukahdetakaan uudestaan kun on pitäny nauraa käkättää posketkin kipeiksi ja höpistellessähän se meni ja muistellessa meikäläisen tekemiä kömmähdyksiä alkaen aina ajalta nakki ja muusi :D

Mutta - ei pakkasta vaan ihana syksyinen päivä edessä ja mä lähden tämän toisen hulvattoman kanssa kohta liikenteeseen pöllöilemään :)...tiedossa siis shoppailua, shoppailua, shopp...ja ruokailua ja armotonta kälätystä ja nauramista ja ihmisten parissa viihtymistä :)

Ei muuta kuin kivaa päivää kohti :), laitan tähän mun rakkaan pörrömörkiäisihanaisen esikoiseni viime aikoina kovasti - kirjaimellisesti :D! - huudattaman ykkösbiisin....laitetaan rytmit heti kohdilleen ja tossut viipottamaan!

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä