Hysss! (peili on ihan tossa)Juu ei uskalla eikä varsinkaan sanoo Candyman.
Hysss! (peili on ihan tossa)Juu ei uskalla eikä varsinkaan sanoo Candyman.
Kloppi ja se mun "salainen" ihailija, joka ei oo enää salainen nii lähtee aamusti reissun päälle toisille talleille ja tulee vasta sunnuntaina.Entä kloppi? Vai oliko se tuo
Ne pitää katsoa molemmat. Järjestyksessä.Piti kattoo tuubista minkälainen candyman on. Vaikuttaa kivalta leffalta.
Tuota en ajatellut. Mutta mistäs tiedät miten on seisokissa? Eikä tarvi olla iso muna.Nysä, mul on parempi
PöhKloppi ja se mun "salainen" ihailija, joka ei oo enää salainen nii lähtee aamusti reissun päälle toisille talleille ja tulee vasta sunnuntaina.
Kelpais tiettyPöh
Mäkin olisin voinut vaikka tulla jos pystyisin.
Edellyttäen tietysti että seura edes kelpais
Siis penishän on nokkela vekotin joka mahdollistaa sen, että miehen ei tarvitse pissata varpailleen. Miehet ovat myös penikselleen uskollisia eivätkä vaihda sitä toiseen.Tuota en ajatellut. Mutta mistäs tiedät miten on seisokissa? Eikä tarvi olla iso muna.
Kaikenikäisille. Poislukien ehkä se kolmonen kun Anakin käristyy sinne laavavirran lähelle.Sanokaapa lapselliset ihmiset, että minkäikäsille sopivina pidätte Star Wars -leffoja? Tai siis lähinnä kuinka nuoren kans vois kattoo.
Joo totta on, että lapset näkee eri tavalla. Sekin varmaan vähän rajottaa et osaako lukea tekstit jo.Kaikenikäisille. Poislukien ehkä se kolmonen kun Anakin käristyy sinne laavavirran lähelle.
Alkuperäinen trilogia mun mielestä sopii ihan pienillekkin. He katsovat siinä ihan eri elokuvaa kuin aikuinen.
7-11 tuolla mutta meillä 5-vuotias likka tykkää niistäSanokaapa lapselliset ihmiset, että minkäikäsille sopivina pidätte Star Wars -leffoja? Tai siis lähinnä kuinka nuoren kans vois kattoo.
..mä sanoisin että riippuu niin lapsesta. Jos omaa villinvilkkaan mielikuvituksen, niin...tommosen kymppivanhan antaisin kattoa, nuorempien en.Kaikenikäisille. Poislukien ehkä se kolmonen kun Anakin käristyy sinne laavavirran lähelle.
Alkuperäinen trilogia mun mielestä sopii ihan pienillekkin. He katsovat siinä ihan eri elokuvaa kuin aikuinen.
Aina ei voi vaan naistakaan syyttää tai yleistää.Miehet ovat myös penikselleen uskollisia eivätkä vaihda sitä toiseen.
Sen sijaan naisten on havaittu vaihtavan penistä aina tarvittaessa.
Mä olen ja tykkäsinkin vielä siitä, ehkä siksi musta ei tullutkaanMää en oo onneks koskaan kattonu Pieni talo preerialla -sarjaa; kirjoja vaan lukenu. Siksi musta tuliki näin tasapainoinen ihminen