Otat nyt puolen tunnin tirsatMä oon ihan sippi ja sit tänne on tulossa vielä yksi bonus-lapsonen ja se pitää hakea vasta puoli ysiltä asemalta. Voi töttörööttöö!
ei ihan mu katselulistalla mutta toivottavasti tulee jotain muutakin.Tänään tulee näköjään Vihollinen vuoteessani ja sunnuntaina Pretty woman
En muista lukeneeni, mut oli "vaan" keuhkoputkentulehdus".Eiks nyt oo ollut juttua siitä hyttysten levittämästä (jänisrutosta?) joka aiheuttaa flunssan kaltaisia oireita ja helposti päälle keuhokuumeen?
Näytti muitakin tulevan, en vaan muista mitäei ihan mu katselulistalla mutta toivottavasti tulee jotain muutakin.
Meinaakko että purkki sulaa?Mä jos joutuisin antamaan maanantaina pissinäytteen niin varoitus olis ollu hyvä tulla jo eilen. Jos siis meinaa saada tulokseksi muutakin kuin witusti wiinaa.
Eiks tänään tuukaan Poirottia
Tähtien sota foxilta sunnuntaisin. Tulee kaikki filmit. Voi tätä onneaei ihan mu katselulistalla mutta toivottavasti tulee jotain muutakin.
ei näy fox täällä korvessa, mutta tähtiensodat on dvd boksissa.Tähtien sota foxilta sunnuntaisin. Tulee kaikki filmit. Voi tätä onnea
Mulla on ne oikeat ja vanhat osat, en niin välitä näistä uusista. Teki aikoinaan lähtemättömön vaikutuksen. I love it.ei näy fox täällä korvessa, mutta tähtiensodat on dvd boksissa.
Nehän sieltä tulee, tää sunnuntaina:Mulla on ne oikeat ja vanhat osat, en niin välitä näistä uusista. Teki aikoinaan lähtemättömön vaikutuksen. I love it.
Näissä on mukana uusia tehosteita eli parannellut versiot vanhoista leffoista.Nehän sieltä tulee, tää sunnuntaina:
Jedin paluu – Wikipedia
Silloinhan se on parempi kun on paranneltuNäissä on mukana uusia tehosteita eli parannellut versiot vanhoista leffoista.
Mikäs siellä nyt sitten tulee?Eiks tänään tuukaan Poirottia
SibeliusMikäs siellä nyt sitten tulee?
Ei ihan samaSibelius