The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin tiistaina lääkärissä ku rintaan pisti ihan jäätävästi, hengittäminen oli tuskaa jne. Oon oolu yskässä 4viikkoa ja lämpöö ollu viikon. Lääkärisetä totes vaan heti, että mulla on fasettilukko tullu johtuu tosta selästä, ei tehny mitään tutkimuksia, lähetti buranan kera kotiin.

No eipä tää olo oo helpannu yhtään, saan sellasii horkkakohtauksia, syke nousee heti ku nousen ylös, samoin hengästyn heti jos teen jotain. Sitä lämpöö sen 37.5 edellee, tosin eilen ku ottelin tarkotuksella et se buranan vaikutus loppuu nii 37,9. Keuhkokuumetta toi majuri manaili, mut mulla on nyt sit lääkäri tänää, nii siellä näkee sit. Ja ei en todellakaa varannu samalle lääkärille aikaa.
Oot yskiny pari kylkiluuta poikki?

Horkkakohtaukset tulee kuumeesta, mut se kuume ei nouse turhasta.

Jos lääkärinä tosiaan pärjää sillä, että lyö purkin pillereitä ja kaskee levätä, niin alan semmoiseksi heti.
Perustan gynekologin vastaanoton. En mistään mitään tiedä, mutta voin vilkaista.

IhQ
Huomenta!

Meinas kiireen pukata aamusta..
Esikkoa hoputin valmistautumaan, istuin yöpaitulissa koneella ja hörpin aamukahvia kaikessa rauhassa kun yhtäkkiä iskikin mieleen että hemmetti, sehän on kuopuksellakin kasin aamu tänään.
Nooh, ite ryntään etsimään omia vaatteita ja samalla ilmoitan kuopukselle että ihan just lähetään, oli onneks tyttö älynnyt ite heti aamupalansa jälkeen etsiä omat vaatteensa--heitti vaan ulkovaatteet päälleen, repun selkään ja seisoskeli sitten eteisessä kattomassa kun mie ryntäilen ees taas kämppää...
No, hyvin kerkes kaverin kanssa samaa matkaa kävelemään. Heitän sen puol matkaan mistä tosiaan luokkakaverinsa kulkee.

Oot yskiny pari kylkiluuta poikki?

Horkkakohtaukset tulee kuumeesta, mut se kuume ei nouse turhasta.

Jos lääkärinä tosiaan pärjää sillä, että lyö purkin pillereitä ja kaskee levätä, niin alan semmoiseksi heti.
Perustan gynekologin vastaanoton. En mistään mitään tiedä, mutta voin vilkaista.
Epäilen ettei oo murtumia. Koska ainut mitä se lääkäri teki oli se et se paineli tosta rinnasta ja selän puolelta eikä se kipu lisääntyny siinä. Pahiten se pistää tosta kohtaa missä kuuluis olla rintavako. Horkka tulee kuumeesta joo mutta ku mulla ei oo sitä kuumetta.
Toi lääkäri on ihan perseestä kävin sillä kerran aikasemminkin ja silloinkin se käski syödä Buranaa.mut tosiaa tänää on uusiks lääkäri. Ko ei se nyt oo ihan normaalia että kävelen vessaa ja takasin ja sillä aikaa mun syke nousee yli 80. Kun mun normi Leposyke on siellä 53 huitteilla.

Ainiin ja alastulolle iso hali! Johan on hemmetti jos ei lääkäri tajua ottaa tosissaan, voit laittaa hoitovirheilmon menemään.
Mulla on kans semmoinen näppituntuma, et alastulo ei ihan turhasta valita eikä o vailla buranaa ja maanantaisaikkua.

Jotain on pahasti perseellään jos lääkärissä pitää laukata tusina kertaa ennen kuin tämä toteaa, että ”ai- sä taidat olla ihan oikeesti kipeä”.

Kävin tiistaina lääkärissä ku rintaan pisti ihan jäätävästi, hengittäminen oli tuskaa jne. Oon oolu yskässä 4viikkoa ja lämpöö ollu viikon. Lääkärisetä totes vaan heti, että mulla on fasettilukko tullu johtuu tosta selästä, ei tehny mitään tutkimuksia, lähetti buranan kera kotiin.

No eipä tää olo oo helpannu yhtään, saan sellasii horkkakohtauksia, syke nousee heti ku nousen ylös, samoin hengästyn heti jos teen jotain. Sitä lämpöö sen 37.5 edellee, tosin eilen ku ottelin tarkotuksella et se buranan vaikutus loppuu nii 37,9. Keuhkokuumetta toi majuri manaili, mut mulla on nyt sit lääkäri tänää, nii siellä näkee sit. Ja ei en todellakaa varannu samalle lääkärille aikaa.
Mun kristallipallo arpoo sulle keuhkokuumeen. Takas lääkäriin.

Mulla on kans semmoinen näppituntuma, et alastulo ei ihan turhasta valita eikä o vailla buranaa ja maanantaisaikkua.

Jotain on pahasti perseellään jos lääkärissä pitää laukata tusina kertaa ennen kuin tämä toteaa, että ”ai- sä taidat olla ihan oikeesti kipeä”.
Kun alastulolla on ollut selkä kipeä niin sehän tässä nyt viimeksikin oli syynä :geek:

Joo mulla on lääkäri 11.30. Ja ei, en mee sille samalle mulkvistille, vaikka silleki ois ollu aikoja..

Tosiaan joo se väitti, että mulla on tosta selästä johtuva fasettilukko. Se, että on viikon lämpöä on normaalia, voi johtua vaikka kuukautisista, kuitenki sitä lämpöä on se 37,5 ko normi on 36,3. Se, että on vaikee hengittää ja syke nousee pilviin, johtuu siitä kun on kipuja, okei no joo toi nyt voikin pitää paikkaansa. Mut 4 viikkoa yskää, ota vaikka codeiinia siihen se rauhottaa, ai sulla oli jotain nuhaa, no tossa nenäsuihketta ja duactia. Ja kipuun sitte buranaa 3x päivässä. :D

No mut tosiaa tänää uusiks lääkäriin.

Joo mulla on lääkäri 11.30. Ja ei, en mee sille samalle mulkvistille, vaikka silleki ois ollu aikoja..

Tosiaan joo se väitti, että mulla on tosta selästä johtuva fasettilukko. Se, että on viikon lämpöä on normaalia, voi johtua vaikka kuukautisista, kuitenki sitä lämpöä on se 37,5 ko normi on 36,3. Se, että on vaikee hengittää ja syke nousee pilviin, johtuu siitä kun on kipuja, okei no joo toi nyt voikin pitää paikkaansa. Mut 4 viikkoa yskää, ota vaikka codeiinia siihen se rauhottaa, ai sulla oli jotain nuhaa, no tossa nenäsuihketta ja duactia. Ja kipuun sitte buranaa 3x päivässä. :D

No mut tosiaa tänää uusiks lääkäriin.
Onkohan kaikki valelääkärit mahdettu löytää?
Se yks kyllä pärjäsi hommissaan kuuleman mukaan tosi hyvin, paitti milloin joutui hoitamaan sairaita.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä