Kiva paikka ja jotenkin viehättävä fiilis siinä paikassa. Hyvä ruoka.Hotelli varattu. Millainenkohan on Hämeenkylän kartano? Ei siellä ainakaan taida olla mahdollista revontulia ihailla.
Kiva paikka ja jotenkin viehättävä fiilis siinä paikassa. Hyvä ruoka.Hotelli varattu. Millainenkohan on Hämeenkylän kartano? Ei siellä ainakaan taida olla mahdollista revontulia ihailla.
Siinähän ne renkaatki tulee kätevästi vaihdettua. Sulla on selkä siinä kunnossa että pystyt alkaa röihin?Oivoi ja apua. Mä menin lupaamaan et vaihdan ite Mursun takajouset ko veli neuvoo, mitähä siitäki tulee
On se hyvä ko kesästä asti puhunu et täytyy vaihtaa ennen talvea, niin nyt sitte ko ne pakkaset iski nii kauheella hädällä metsästään osia ja sopimaan aikaa
Ehditään sinne ehkä joskus iltaysiltä ja startataan työmaalle takaisin heti aamupalan jälkeen. Eli se ruoka on kai oleellisin. Hyvä, että on hyvää!Kiva paikka ja jotenkin viehättävä fiilis siinä paikassa. Hyvä ruoka.
Mulla on vielä neljä jäljellä! Onneksi ostin paljon kun olivat hirmu hyviä.Klementiini
Ei siellä ehkä saa nukkua yönsä rauhassa. Tätä toivon.muistuttaa vankilaa:
Hämeenkylän kartano - Vantaa | Hotels.com
Ei mulla oo selkä vaivannu yli kuukauteen.Siinähän ne renkaatki tulee kätevästi vaihdettua. Sulla on selkä siinä kunnossa että pystyt alkaa röihin?
Eihän se talvi vielä tule vaikka nyt onkin kylmää. Kuitenkin marraskussa sataa taas vettäTulee takas, lupaileevat
Pitkän ennusteen seuranta - Ilmatieteen laitos
Ensimmäisellä viikolla on tavanomaista kylmempää koko maassa lukuun ottamatta lounaisinta osaa, jossa ei ole selvää poikkeamaa suuntaan tai toiseen. Kahdella seuraavalla viikolla poikkeamaa ei ole missään päin maata, kun taas viimeisellä viikolla on koko maassa tavanomaista lämpimämpää.
oho muistin väärin, miten mulla oli että solis ollu selässäEi mulla oo selkä vaivannu yli kuukauteen.
Eikä me nyt niitä vaiheta, viikon päästä vkl. Tietty jos toi rinta vielä sillo on kipee nii sit saa veli tehä, emmä leikkimää ala.
Pitänee kattoa, että minkälaiset kelit täällä on, että laittaako viä talvikumeja alle vai ei...
Tuolla olis kiva patikoida malagan matkalla jos menis
Siis se lääkäri epäili, että se johtuis tosta selän aikasemmasta kipuilusta, että ois tullu falsettilukko tonne johonki kylkiluun väliin ja siks säteilis rintaan se kipu, mutta tosiaan mitään tarkkaa tietoa ei siitä oo, että miks se on kipee.oho muistin väärin, miten mulla oli että solis ollu selässä
Voi kai sitä arvailla vaikka mitä mutta alkaisko ne pikkuhiljaa vaikka tutkia oikeaa syytä niin saisit ehkä asian korjattua?Siis se lääkäri epäili, että se johtuis tosta selän aikasemmasta kipuilusta, että ois tullu falsettilukko tonne johonki kylkiluun väliin ja siks säteilis rintaan se kipu, mutta tosiaan mitään tarkkaa tietoa ei siitä oo, että miks se on kipee.
No sitä mäkin oon tässä odotellu. Edelleen mua häiritsee se, että mulla on ollu lämpöä sen viikonpäivät, yskää jne. mutta se lääkäri ei ees kuunnellu keuhkoja.Voi kai sitä arvailla vaikka mitä mutta alkaisko ne pikkuhiljaa vaikka tutkia oikeaa syytä niin saisit ehkä asian korjattua?
piti oikeen kuuklaa että mikä tommonen fasettilukko on
kuulostaa vittumaiselta vaivalta
Ei kyllä pystyisTuolla olis kiva patikoida malagan matkalla jos menis
Jotkut lekurit on semmosia. Mä en käy koskaan yhdellä tietyllä työterveyslääkärillä, koska se rakastaa omaa ääntään, ei yhtään kuuntele mitä sille sanoo ja hoitaa jotain ihan muuta kuin sitä vaivaa miksi sinne on mennytNo sitä mäkin oon tässä odotellu. Edelleen mua häiritsee se, että mulla on ollu lämpöä sen viikonpäivät, yskää jne. mutta se lääkäri ei ees kuunnellu keuhkoja.
Tolle lääkärille en kyllä mee enää ikinä. Seuraavaks ku meen lekurille, nii vaadin siltä sitä magneettilähetettä kunnalliselle ja toivon et pääsen sieltä kautta.
Joo toi oli mun toinen kerta tolla, enkä mee enää ikinä sille. Kaikkiin mun kysymyksiin sillä oli "hyvä" selitys.Jotkut lekurit on semmosia. Mä en käy koskaan yhdellä tietyllä työterveyslääkärillä, koska se rakastaa omaa ääntään, ei yhtään kuuntele mitä sille sanoo ja hoitaa jotain ihan muuta kuin sitä vaivaa miksi sinne on mennyt
Ei kai se väärin ole, kun ei kuitenkaan tee mitään sen toteuttaakseen.Joskus vaan oikeesti tuntuu ettei mun järki ja pää enää kestä tätä kaikkee paskaa.
Onko väärin oikeesti toivoa ihmisen kuolemaa, et ehkä joskus tää stressi ja huoli helpottais?