Keräättekö Blossaa vai Loimua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fruterrier
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fruterrier

Jäsen
21.01.2015
134
3
18
Heips kamut!

Joku saattaa ihmetellä, mitä minä höpisen joulusta jo syyskuussa, mutta mielestäni suomalaisten pitäisi opetella juomaan glögiä läpi talven. Nyt on on nimittäin oikein glöginystävien juhla-aika kun uudet glögimaailman aateliset eli vuosikertaglögit ovat kyspyneet ja valmiita nautittavaksi.

Alkossa huomasin eilen että hyllyyn tuodaan 2015 vuosikerrat Blossaa ja Loimua. Olen hullaantunut näihin glögeihin. Joka vuosi erilainen maku (vuosikerrasta johtuen) ja aivan ihastuttavaa designiä pullossa. Näitä kelpaa kerätä. Monet ovat keränneet vuosien ajan ja saaneet aikaan mitä kauneimman kokoelman. Pullot ovat niin haluttuja, että viime vuoden vuosikertaa ei ole Alkoissa enää ainuttakaan.

Minä en ole päättänyt vielä kumpaan "leiriin" kuuluisin, joten ostan ehdottomasti molempia laatuja. Päätän sitten ensi vuoden mallien perusteella kumpaa linjaa seuraan. Aion ostaa useamman, koska muutamien vuosien päästä nämä ovat varmasti arvossaan ja voin vaihtaa niitä vanhempien vuosikertojen vintage-aarteisiin.

Kertokaa jo, kumpaa keräätte? Ihanaa Blossaa vai hurmaavaa Loimua? Onko kokoelmassanne monta vuosirengasta?

Blossa http://www.alko.fi/tuotteet/377037/
Loimu http://www.alko.fi/tuotteet/300817/

Kahden edellisen joulun Blossat vat olleet niin kamalan makuisia, etten ainakaan niitä ryhtyisi.

Eikä mulla kyllä olisi tilaakaan. Mieluummin ottaisin pienen viinikellarin.

Voi Sorry tosiaan kun tuo Blossan mainosvideo ei pihkurainen suostu toimimaan tuossa. Se kannattaa katsoa, koska siitä näkee millaista tunnelmaa Blossa tällä kertaa edustaa. Kiitos Tuulalle vinkistä. pitää yrittää "tinkasta"

Pahoittelen jos olen väärässä, mutta viestisi vaikuttavat markkinointiosaston laatimilta. Tulee siis mieleen, että Alkossakin on keksitty hyödyntää hopottajatyyppistä mainontaa...

Mutta vastataan silti, pullot ovat omastanikin mielestä ihania, maku ei ehkä ihan kaikkein parasta kummassakaan.

Yhteistyössä