Kyseessä on ämpäri, joten mitään ei voi ihmetellä.jos jutusta ettii jotain positiivista niin sä alat olemaan parempi kiroilussa ja manaamisessa kun raumalainen merimies.
Paitti kirahvin siittäjävalintaa.
Kyseessä on ämpäri, joten mitään ei voi ihmetellä.jos jutusta ettii jotain positiivista niin sä alat olemaan parempi kiroilussa ja manaamisessa kun raumalainen merimies.
Ämpärit on hyviäKyseessä on ämpäri, joten mitään ei voi ihmetellä.
Varmasti auttaisivat, mutta en todellakaan ala lainaamaan rahaa siks, ettei ämpäri hoida elareita ajoissa. Ja jos lain mukaan mun ei edes tarttis osallistua kyydityksiin, saati sitten alkaa lainaamaan rahaa sitä varten...joo, en voi ymmärtää ollenkaan tuon ämpärin tekosia ja ajatteluntynkiä. No, itelleen on lahjakkaasti suota kaivamassa että ei sen puoleen, sehän on vain teille kahdelle - sulle ja pp:lle - vain hyvä juttu
Hei, voisitko pyytää pahimman tilanteen yli taloudellista jeesiä vanhemmiltasi ? Mulla on jotenkin semmonen tutina että varsin sua auttaisivat
No en siihen kyydityshommaan ajatellutkaan, että sitä varten lainaisit rahaa vaan siihen että te kaksi siellä pärjäätte tämän tiukan tilanteen yli, minkä ämpäri aiheuttaa...Varmasti auttaisivat, mutta en todellakaan ala lainaamaan rahaa siks, ettei ämpäri hoida elareita ajoissa. Ja jos lain mukaan mun ei edes tarttis osallistua kyydityksiin, saati sitten alkaa lainaamaan rahaa sitä varten.
Lähdetään liilkeelle siitä, et meidän suhde perustu pääasiallisesti yhdessä ryyppäämiselle ja päihteille siihen asti, kunnes tulin raskaaks. Sit se jatko juopottelua ihan keskenänsä ja mää valmistauduin vauva-arkeen.Kyseessä on ämpäri, joten mitään ei voi ihmetellä.
...awwwwwww , toihan on ihunaa...ja mä pienesti veikkaan että se haluaja olis kloppi ihan by himselfMiten pidetään hullua jännityksessä?¨
Sillai et kloppi laittaa epämääräsiä viestejä mulle siitä, miten talleilta joku haluu mun kaa kahville, mutta ei suostu kertoo kuka. Reilukerho. Nyt mua häirii ja paljon.
...awwwwwww , toihan on ihunaa...ja mä pienesti veikkaan että se haluaja olis kloppi ihan by himself
onneks ei ole meidän tallilta. en päästäis sua kenenkään kanssa siltä tallilta.Miten pidetään hullua jännityksessä?¨
Sillai et kloppi laittaa epämääräsiä viestejä mulle siitä, miten talleilta joku haluu mun kaa kahville, mutta ei suostu kertoo kuka. Reilukerho. Nyt mua häirii ja paljon.
onneks ei ole meidän tallilta. en päästäis sua kenenkään kanssa siltä tallilta.
OukkeiEi se se oo. Se osaa kyl puhua iha suoraan, eikä tarvii kierrellä tai kaarrella. Eilen sen kaa hengasin koko päivän ja yön.
Mut sain mä sen intettyä selville kuka se oli.. Nyt mä en oikeen tiiä mitä mä ajattelisin asiasta
Emmä oikeen tiiä.. Mukava se on, ei ehkä ihan mun tyylinen ihminen, mutta mutta kattoo ny...Oukkei
...eli onkos toi nyt sitten tulkittavissa siten, että siellä vois olla jonkin verran semmoista perhostelushattarallista kutinaa menossa ...ei muuta kuin rohkeesti kahvittelua kohti !
Ostin tänään kolmet keinonahkaiset nilkkuritKeinonahkaiset pitäisi lailla kieltää. Kaikki! Kengät, takit, sohvat...
@kahvikirahviNo ei tietenkään. Mut mää sain itteni päikkäreille ja nukuin yli tunnin Oon ny nukkunu yli 8h molempina öinä viikonloppuna, mahtanu iskee se lapsivapaalla kertyny univelka.
Jos mä olisin kymmenen senttiä pitempi, kymmenen vuotta nuorempi ja edes hitusen komeampi, niin kauanko luulisitte famin kaltaisten naisten kulkevan vapaana? Kolme sekuntia on ylimitoitettu arvaus.
Hittolainen kun ei noit kilsoja saa mittarista pois, eikä senttejä lisää vaikka toivois. Miehen elämää.
Not again. *muuttaa kohta nikkinsä joksikin muuksi*
Vaikka mun nikkini on suklaa, voi silti olla tykkäämättäkin siitäFami tuntuu tykkäävään, paljonkin.
Sillähän se selviää, kun käytte kahvilla ja jutustelette . Aina on hyvä juttu saada kivoja ihmisiä lisää elämäänsäEmmä oikeen tiiä.. Mukava se on, ei ehkä ihan mun tyylinen ihminen, mutta mutta kattoo ny...
No juu toikin on kyl tottaSillähän se selviää, kun käytte kahvilla ja jutustelette . Aina on hyvä juttu saada kivoja ihmisiä lisää elämäänsä
Ollos hyvä vaan, saa lainata ihanvapaasti
tuo meni mustakantiseen muistikirjaan käytettäviin sanontoihin.
Mitä ihmettä, mistä sää semmosta oot saanu päähäs?mulle on kyllä jäänyt vaikutelma että ämpäri ei olisi erityisen älykäs
Haisiko ees hyvälle?Juuh, käväsin pihalla haistelemassa syksyä
EiHaisiko ees hyvälle?