Kertoisiko joku ummikolle, miten saisi katsoa netissä elokuvia ilman kuukausimaksuja/sitoutumista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 730
19 179
113
Miten voi katsoa jonkun tietyn elokuvan ilman että liittyy mihinkään kuukausimaksujuttuun? Tää tietämättömyys ei sit liity uskovaisuuteen. :D Mä vaan oon käyttänyt viime vuodet nettiä ja se on syrjäyttänyt telkkarin.
Mutta olen n.10-15 vuotta jäljessä sen suhteen miten haluamiaan elokuvia voi katsoa telkussa/netissä, en tiedä siitä mitään. Me katsotaan elokuvia telkkarista mutta tosi satunnaisesti eli mitä telkusta sattuu tulemaan, mut nyt haluaisin etsiä joitain tiettyjä elokuvia.

Yks elokuva mulla on mielessä, mutta löydänkö sitä, eli onko missään semmoista kattavaa elokuvalistaa?

Netflix, YouTuben movies, mikä?

Miten voi katsoa jonkun tietyn elokuvan ilman että liittyy mihinkään kuukausimaksujuttuun? Tää tietämättömyys ei sit liity uskovaisuuteen. :D Mä vaan oon käyttänyt viime vuodet nettiä ja se on syrjäyttänyt telkkarin.
Mutta olen n.10-15 vuotta jäljessä sen suhteen miten haluamiaan elokuvia voi katsoa telkussa/netissä, en tiedä siitä mitään. Me katsotaan elokuvia telkkarista mutta tosi satunnaisesti eli mitä telkusta sattuu tulemaan, mut nyt haluaisin etsiä joitain tiettyjä elokuvia.

Yks elokuva mulla on mielessä, mutta löydänkö sitä, eli onko missään semmoista kattavaa elokuvalistaa?

Netflix, YouTuben movies, mikä?

Kokeile http://www.leijonatv.com/ sivuja tai laita koneelle https://popcorntime.io/
Popcornilla kaikki ei ole tekstitetty suomeksi.

Lähes kaikki elokuvat voit katsoa ihan laillisesti veloituksetta laittamalla googlen videohakuun.
Dailymaililla on myöskin veloitukseton elokuva-arkisto.
Youtube tarjoaa kattavan valikoiman kokonaisia elokuvia.

Jotkut vaativat rekisteröitymisen, mutta osapuilleen elokuva kuin elokuva löytyy inttärnetin ihmemaasta veloituksetta ja sen voit katsoa rekisteröitymättä.

Itse innostuin vanhemmista elokuvista, sitä myöden nämä selvisivät minulle.

Hauskaa päivää siulle!:love:

Video on demand on vuokrauspalvelu, jossa saa netin kautta vuokrattua yksittäisiä elokuvia. Tämä video on demand vuokrauspalvelu löytyy esimerkiksi CDON.com verkkokaupalta ja Discshop verkkokaupalta.

YouTubesta löytyy monia elokuvia, samoin kuin ihan vain googlettamalla ko. leffaa. Toki jos on ulkomainen leffa, niin tekstityksiä harvemmin löytyy niistä ilmaiseksi netistä löytyvistä. Kerro mikä leffa niin helpompi auttaa. Ja pitääkö olla teksitykset, jos ei ole suomalainen leffa?

Hmm, aloitan kahlaamalla youtubea, sit jos ei löydy niin Netflix ja muita. Toivottavasti se Netflix ei sit lopun vuotta laittele joitain liittymismainoksia.

Mä en usein ota lahjalehtiäkään vastaan sen takia että sit sieltä pukkaa jälkikäteen puhelinsoittoa "no mitäs olit lehdestä mieltä, tilaapas nyt..."

http://sfanytime.com/fi-FI/

Tuolta ihan laillisesti voi vuokrata leffan kerrallaan. Ei tarvitse sitoutua mihinkään jäsenyyteen.

Ja kannattaa vielä ostaa Gigantista/Verkkokaupasta Googlen Chromecast-tikku. Sen tökkäset telkkarisi HDMI-liittimeen kiinni, niin voit laittaa tietsikalta ton SF Anytimen leffan pyörimään ja se näkyy suoraan sun telkkarissa teräväpiirtona.

https://www.google.com/intl/fi_fi/chromecast/tv/#?discover

Maksaa vain 39€

Ja kannattaa vielä ostaa Gigantista/Verkkokaupasta Googlen Chromecast-tikku. Sen tökkäset telkkarisi HDMI-liittimeen kiinni, niin voit laittaa tietsikalta ton SF Anytimen leffan pyörimään ja se näkyy suoraan sun telkkarissa teräväpiirtona.

https://www.google.com/intl/fi_fi/chromecast/tv/#?discover

Maksaa vain 39€
(n) Tätä mä pelkäsinkin

open-a-window.jpg

Elisalla on ainakin niin että vain katsotut leffat veloitetaan aina kuun lopussa laskulla...ei sitoutumista eikä kuukausimaksuja. Ekan leffan sai jopa ilmaiseksi kun rekisteröityi.

Netflix oli osittain pettymys. Otettiin sieltä se kuukauden ilmainen tutustumisjakso mutta ei siellä kovin hyviä elokuvia ole.
Etsin mm. American Sniperiä ja kokeeksi hain Gladiatorin, mut ei löytynyt. Vai onko Sniper niin uusi että se veisi joitain vuokraamotuloja eli sitä ei saa vielä tms?

Nettivideovuokraamoista saa maksua vastaan katsella ilman mitään sitoumuksia. Tosinnoihinkin saa ilmaiskoodeja välillä jostain.

Elisaviihde - vaatii silverlightin, jostain syystä katsominen ei onnistunut tällä koneella, toisella onnistui

Plejmo - rekisteröityessä saa koodin yhteen ilmaiseen elokuvaan

Makuuni - on ollut pettymys valikoimaltaan ja on toiminut nykivimmin noista

Muitakin on, mutta niihin en ole saanut miltään taholta ilmaisia koodeja :rolleyes:

Ei ne isommin tuputa. Ilmaisen kuukauden jälkeen, jos malttaa olla ottamatta käyttöön, niin saattavat tarjota toistakin ilmaista kuukautta :)

Nim. Kokemusta löytyy :unsure:

Hmm, aloitan kahlaamalla youtubea, sit jos ei löydy niin Netflix ja muita. Toivottavasti se Netflix ei sit lopun vuotta laittele joitain liittymismainoksia.

Mä en usein ota lahjalehtiäkään vastaan sen takia että sit sieltä pukkaa jälkikäteen puhelinsoittoa "no mitäs olit lehdestä mieltä, tilaapas nyt..."

Yhteistyössä