Hyvä huomioEi tuuleta niitä
Hyvä huomioEi tuuleta niitä
Jos me Majurin kanssa kiekastaan kaksiäänisesti Tahdon olla sulle hyvin hellä?Ei, ei ja ei!!! Routamisun ihanuus on jotain ihan muuta.
Mä olen jokuset sadat häät soittanu, niin vaatimaton mielipiteeni on se, että toteutusvaiheessa on aina ikävä joko Majuria tai Bitchiä. Aina.
Kauniita unia Katti-muru!!...mä puolestani tassuttelen nyt tässä hiljaisessa talossa takaviistoon ja katoan toivottavasti unilaivan kyytiin *vilkuttaa*
Lempeitä unikuvia Sinulle sekä hymyileväistä uutta aamua *pus*
eillä oli liki nollaa. Mä siis kiskoin jo pitkät kalsaritkin jalkaan.Tänä aamuna oli vaan +5, kun lähdin liikenteeseen ohkasella takilla. Pitäis vissiin katsella huomiseksi sormikkaita ja paksumpaa palttoota. Tarvisin kyllä uuden takin, loimi on jo toistakymmentä käyvä
Onko rusinoitaIltaa! "kämpällä" viimein. Ihanaa vaihtelua hotellille kun on oma minikeittiökin. Maksalaatikkoa (Saarioisen) siis iltapala-pävällisenä.
Mä otan kaulaliinan ja sormikkaat huomenna, tyhmää palella. Takin vaihto on kyllä niin syksylle periksiantamista (oikeesti takki on ruma ja en tykkää siitä enää).eillä oli liki nollaa. Mä siis kiskoin jo pitkät kalsaritkin jalkaan.
Juu. Jätin ne lautasenreunalle ja mies siis anasti lopuksi lautaseni. Eipä tarvitse tiskata kuin yksiOnko rusinoita
Huomenna on jo lämpimämpi päivä . Vaan mie kyllä tykkään näistä viileistä ilmoista. Varsinkin kun aurinko paistaa .Mä otan kaulaliinan ja sormikkaat huomenna, tyhmää palella. Takin vaihto on kyllä niin syksylle periksiantamista (oikeesti takki on ruma ja en tykkää siitä enää).
+2 ja autonlasitkin vähän jäässä.Tänä aamuna oli vaan +5, kun lähdin liikenteeseen ohkasella takilla. Pitäis vissiin katsella huomiseksi sormikkaita ja paksumpaa palttoota. Tarvisin kyllä uuden takin, loimi on jo toistakymmentä käyvä
Jätin ne lautasenreunalle
Käskystä, heti huomenna töiden jälkeen Ja nyt öitä!+2 ja autonlasitkin vähän jäässä.
Ostoksille sitten vaan
sas se, oikein harmitti kun piti olla hirvipassissa ensin auringonpaisteesa ja sitten vesisateessaHuomenna on jo lämpimämpi päivä . Vaan mie kyllä tykkään näistä viileistä ilmoista. Varsinkin kun aurinko paistaa .
ÖitäKäskystä, heti huomenna töiden jälkeen Ja nyt öitä!
Metsä, aurinko ja pari astetta pakkastasas se, oikein harmitti kun piti olla hirvipassissa ensin auringonpaisteesa ja sitten vesisateessa
oisin halunnu olla pikkupakkasella
Vai tuliPitää mennä nukkuu. öitä
just niinMetsä, aurinko ja pari astetta pakkasta
Lisään kombinaatiooni vielä kameran ja eväät reppuunjust niin
ja sitte ku oot ollu siinä paikallas ihan hiljaa niin teeritokka lehahtaa paikalle ja istuu lähellä oleviin puihin
Laita hauva tiskaamaanJuu. Jätin ne lautasenreunalle ja mies siis anasti lopuksi lautaseni. Eipä tarvitse tiskata kuin yksi