The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikö siellä lastenvalvojapaikassa ole mitään muuta numeroa mihin voisi soittaa ja sanoa kun olis asiaa lastenvalvojalle mutta ketään ei saa soittoajalla kiinni?
No mää soitan huomenna siihen yleiseen ajanvarausnumeroon ja selvitän tilanteen sille joka sattuu mahdollisesti puhelimeen vastaamaan, ja koitan saanko jätettyä soittopyyntöä sille samalle naiselle kenen kanssa oon aiemminkin ollut tekemisissä. Seuraava etappi on varmaan marssia poliisilaitokselle tekemään ilmotusta ja kysyä ihan lainopillisia neuvoja, ko viimesin info on et poika palautetaan huomenna "johonkin aikaan, katotaan kuinka pitkälle yli puolenyön menee".
 
You fucking whore you son of a bitch why can't you die
I hate your fucking lies you fucking asshole
You punk ass motherfucker damn you and your lies
You can go and fuck your best friend hope you both will die.


Omistan tän biisin ämpärille. No, en ehkä kertsiä. Mut muuten oikein mainio biisi.
 
No mää soitan huomenna siihen yleiseen ajanvarausnumeroon ja selvitän tilanteen sille joka sattuu mahdollisesti puhelimeen vastaamaan, ja koitan saanko jätettyä soittopyyntöä sille samalle naiselle kenen kanssa oon aiemminkin ollut tekemisissä. Seuraava etappi on varmaan marssia poliisilaitokselle tekemään ilmotusta ja kysyä ihan lainopillisia neuvoja, ko viimesin info on et poika palautetaan huomenna "johonkin aikaan, katotaan kuinka pitkälle yli puolenyön menee".
Toivotaan nyt että siellä joku vastais. Varmasti tuo nainen sulle takasin soittaa jos vaan saat soittopyyntöä jätettyä. Pakkohan nyt jonkun on soittaa ja soittopyyntö pystyä jättään jos kerran itse ei sinne puhelimella pääse.
Tai sitten käyt paikanpäällä jos ei muu auta.

On tuo nyt kanssa kumma kun ei voi tuoda takaisin silloin kun on sovittu. Mistä sitä tietää miten aina menee joten kannattaa jostain kysellä.

Veemäistä.
 
No mää soitan huomenna siihen yleiseen ajanvarausnumeroon ja selvitän tilanteen sille joka sattuu mahdollisesti puhelimeen vastaamaan, ja koitan saanko jätettyä soittopyyntöä sille samalle naiselle kenen kanssa oon aiemminkin ollut tekemisissä. Seuraava etappi on varmaan marssia poliisilaitokselle tekemään ilmotusta ja kysyä ihan lainopillisia neuvoja, ko viimesin info on et poika palautetaan huomenna "johonkin aikaan, katotaan kuinka pitkälle yli puolenyön menee".
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Toivotaan nyt että siellä joku vastais. Varmasti tuo nainen sulle takasin soittaa jos vaan saat soittopyyntöä jätettyä. Pakkohan nyt jonkun on soittaa ja soittopyyntö pystyä jättään jos kerran itse ei sinne puhelimella pääse.
Tai sitten käyt paikanpäällä jos ei muu auta.

On tuo nyt kanssa kumma kun ei voi tuoda takaisin silloin kun on sovittu. Mistä sitä tietää miten aina menee joten kannattaa jostain kysellä.

Veemäistä.
Eiköhän siellä joku vastaa kun tarpeeks pommittaa. Ja joo ämpäri on vähän kumma, mutta itellensä se tässä kuoppaa kaivaa olemalla hankala...
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
:)
Maailman suurin yhteisöpalvelu Facebook on parhaillaan poissa pelistä jo toisen kerran muutaman päivän sisään, eikä katkoksen syystä ole tietoa. Staran toimitus on laatinut tällaisen hätätilanteen varalle ohjeistuksen. Alle olevia neuvoja noudattamalla selviät tilanteesta ja koet ehkä samalla jotain uutta.

1. Sulje tietokoneen tai älypuhelimen selain.
2. Hengitä kolme kertaa syvään.
3. Nosta katse tietokoneen tai älypuhelimen ruudulta.
4. Päästä irti hiirestä tai aseta puhelin pöydälle.
5. Hengitä kolme kertaa syvään.
6. Pue takki yllesi ja kengät jalkaasi.
7. Siirry ulko-ovelle.
8. Avaa ovi ja astu ulos.
9. Hengitä kolme kertaa syvään.
10. Nauti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä