The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
So long suckers. 5/6p siitä historian tehtävästä. Sain myös lähes valmiiksi lähes täydellisen äidinkielen aineistopohjaisen kirjoituksen koulussa, ja englanninkurssin mielipidekirjoituskin on jotakuinkin puhtaaksikirjoittamista vaille valmis. Huomenna voin hyvllä mielin palauttaa molemmat, ja valmistautua kuuntelukokeeseen ja tuntiaineen kirjoittamiseen.

Hitto mää oon paras kaikista!!!
 
So long suckers. 5/6p siitä historian tehtävästä. Sain myös lähes valmiiksi lähes täydellisen äidinkielen aineistopohjaisen kirjoituksen koulussa, ja englanninkurssin mielipidekirjoituskin on jotakuinkin puhtaaksikirjoittamista vaille valmis. Huomenna voin hyvllä mielin palauttaa molemmat, ja valmistautua kuuntelukokeeseen ja tuntiaineen kirjoittamiseen.

Hitto mää oon paras kaikista!!!
Siulla kyllä sujuu todella hyvin. On syytäkin olla itsestään ylpeä (y)
 
Moikka mussukaiset :)!

Manic monday takana :D - voi morjens vaan, se ois pitänyt tietää heti aamusta hiukan ylösnousemuksen jälkeen varpaiden ja villasukkien asennosta että tästä päivästä tulee niin reisille menevää sorttia :D...mutta - tulipahan sitten urakalla nauratettua kanssaihmisiä omilla toilailuilla, että ei kait tää päivä loppuviimeksi ihan niin kamala ollutkaan (vaikka toki pisti itteeni hintsusti ketuttamaan mutta tässä vaiheessa päivää kun asiaa aattelee niin upsie daisies vaan :D) :)

Kuu- ukkeli teki yön aikana temput terävät mulle eli sekoitti unikuvapakkaa melkosesti, eipä tarvinnut pahemmin moisia nähdä ja nautiskella - tiiä sitten onko tääkään yö yhtään sen parempi kun kohta pitäs jo nassulleen kaatua muttakun mä tikitän ja pirskahtelen ja surraan tästä loppupäivästä vielä:barefoot:...ikinä ei oo hyvin :D

Mutta heiii, viimosia syyskuun päiviä viedään :)...parhaillaan hiukan vihmoo vettä mutta muutoin sain koko päivän nauttia tuosta kivasta auringonpaisteesta ja lehtien kanssa leikittelevästä tuulesta. Ja kynttilät lyhdyissä on muuten aina mörköpimeiden iltojen ihana pelastus <3

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
So long suckers. 5/6p siitä historian tehtävästä. Sain myös lähes valmiiksi lähes täydellisen äidinkielen aineistopohjaisen kirjoituksen koulussa, ja englanninkurssin mielipidekirjoituskin on jotakuinkin puhtaaksikirjoittamista vaille valmis. Huomenna voin hyvllä mielin palauttaa molemmat, ja valmistautua kuuntelukokeeseen ja tuntiaineen kirjoittamiseen.

Hitto mää oon paras kaikista!!!
Minkäs sille voi kun hyvää yrittää tehdä niin parasta pukkaa tulemaan :). Sä niin ruletat siellä :), oo isosti tyytyväinen ja onnellinen itsestäsi <3
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä