mikä tuo mv-lehti on

Mediakriittisyys on aina paikallaan ihan sama mitä mediaa tahansa luet tai katsot.

Olisi hienoa jos Suomalaiset kansainvälisenä maana tutustuisivat myös kansainväliseen mediaan enemmän.

Mv-lehti
-tukee sanavapautta
-..

Tajukangas on aivan loistava kirjoittaja ...

En pidä siitä miten leimaat kaikki ...
Jos tajuttomuuskankaalla on oma blogi, niin mä halutessani löydän sen jos sen lukeminen mua huvittaa. Mut hänen ei tartte floodata täällä, eikä AkuAnkassa.

Mitävittua on törkypalsta joka julkaisee mitävittua vaan, kunhan se on tarpeeksi päin mitävittua.

Ja mulle on ihan herttaisen yhdentekevää mistä sä tykkäät.
Mut mä en vaadi sua tykkäämään TexWilleristä, enkä vaadi TexWilleriä julkaisemaan sataatuhatta postaustani humpansoitosta.

Mut jos päässäni naksahtaa tarpeeksi ja viinaa riittää, niin voin pitää huolen siitä, et täl koko palstalla ei jouluun asti puhuta mistään muusta kuin humpasta.

Sit sinäkin alat toivomaan moderoinnin perään.

kfriösfjg
Jos tajuttomuuskankaalla on oma blogi, niin mä halutessani löydän sen jos sen lukeminen mua huvittaa. Mut hänen ei tartte floodata täällä, eikä AkuAnkassa.

Mitävittua on törkypalsta joka julkaisee mitävittua vaan, kunhan se on tarpeeksi päin mitävittua.

Mut mä en vaadi sua tykkäämään TexWilleristä, enkä vaadi TexWilleriä julkaisemaan sataatuhatta postaustani humpansoitosta.

Mut jos päässäni naksahtaa tarpeeksi ja viinaa riittää, niin voin pitää huolen siitä, et täl koko palstalla ei jouluun asti puhuta mistään muusta kuin humpasta.

Eläkeläiset!!
humppaporo rocks :love:

mä oon niiiiiin messissä :ROFLMAO:

vierailija

Ilmeisesti sulla on jo päässä naksahtanut pahasti, jos luulet, että vain yksi ihminen palstalla on huolissaan nykyisestä holtittomasta maahanmuuttopolitiikasta.

vierailija
No ai hitsi, oikeastiko kymmenien medioiden kirjoittajat on voinu tehdä aikojen saatossa virheitä enemmän kuin vuoden verran pyöriny nettisivusto :D Mun mielestä on ihan loogista, että useammat ihmiset pidemmällä aikavälillä tekee enemmän virheitä, kuin muutama ihminen lyhyessä ajassa. Virheitä sattuu kaikille, mutta virhe on eri asia kuin tahallinen provosoiminen ja lähteettömän sonnan suoltaminen uutisena. Eroa on myös siinä, että useimmat mediat oikovat virheensä. Jos oot huomannut, niin uutissivustoilla lukee usein "juttua muokattu klo xx:xx" ja oikaisu, mitä on korjattu ja miten.

Ihan turha yrittää laittaa sanoja mun suuhun, en ole kommentoinut maahanmuuttajien tekemiä rikoksia millään tavalla (sen enempää, kuin tuossa sun lainaamassa kommentissani kirjoitin) enkä puolustellut maahanmuuttajia tai niiden tekoja, oon kritisoinut tässä ketjussa ainoastaan mv:tä. Ja mitä tulee kasvamiseen ja kehitykseen, niin mv vois kyllä kehittyä: ensimmäisenä sisältönsä, kielenkäyttönsä ja lähteidensä osalta. Eikä varmasti haittais yhtään pieni media-alan opiskelukaan, erityisesti suosittelisin tutustumista journalismin etiikkaan.

Ja kiitos kysymästä, seuraan kyllä uutisia ja satunnaisesti surffailen myös vierasmaalaisten medioiden sivuilla. Se, ettei mua kiinnosta lukea mv:n juttuja, ei tarkoita ettenkö seuraisi uutisia ja maailman tapahtumia. Omituisen paljon oletat asioita, joita en ole kirjoittanut.
Olen lukenut muitakin kirjoituksiasi näissä mamuketjuissa. Siksi ehkä oletan omituisen paljon.
Ja toit tuossa viestissäsi esiin sen, että suomalaisetkin tekevät rikoksia, eikä se aiheuta meteliä. Mamut rekevät rikoksia enemmän, joten lienee tuo meteli ihan luonnollinen reaktio.

Ilja on tuonut hyvin selkeästi esiin, että mv-lehti ei ole hänen näköisensä, mutta sille oli kysyntää ja lukijat siitä pitävät.
Uskon, että suurinosa lukijoista on kuten minä. Haluan lukea oikeita realistisia uutisia esim. Ruotsista ja minusta onbhyvä, että isotkin konbat paljastetaan, eikä peitellä, kuten valtamedis tekee. Mv-lehti painostaa valtamediaa paljastamaan nekin asiat mitkä ei ole kivoja.
Mediakriittisenä osaan kyllä tarkastaa lähteet, eikä Mv-lehdellä kovin monia virheitä ole ollut, vaikkakin niitä on ollut, mutta virheistä oppineena eteen päin.
Mv-lehdellä on melko suuri lukijakunta jo, ja se kasvaa kokoajan.

Mielestäni valtamedian tila on aika kyseenalainen, jos ihmiset turvautuvat noinkin karkeaan mv-lehteen.
Ihmiset haluavat totuuksia. Suomen valtamedia todistetusti peittelee asioita sekä maalailee juttuja mukaisekseen. Ja käyttää kuvia manipulointitarkoituksessa. Tuo ei missään tapauksessa ole hyvää journalismia - oikeammin: ei journalismia lainkaan, jos minulta kysytään.

vierailija
Olen lukenut muitakin kirjoituksiasi näissä mamuketjuissa. Siksi ehkä oletan omituisen paljon.
Ja toit tuossa viestissäsi esiin sen, että suomalaisetkin tekevät rikoksia, eikä se aiheuta meteliä. Mamut rekevät rikoksia enemmän, joten lienee tuo meteli ihan luonnollinen reaktio.

Ilja on tuonut hyvin selkeästi esiin, että mv-lehti ei ole hänen näköisensä, mutta sille oli kysyntää ja lukijat siitä pitävät.
Uskon, että suurinosa lukijoista on kuten minä. Haluan lukea oikeita realistisia uutisia esim. Ruotsista ja minusta onbhyvä, että isotkin konbat paljastetaan, eikä peitellä, kuten valtamedis tekee. Mv-lehti painostaa valtamediaa paljastamaan nekin asiat mitkä ei ole kivoja.
Mediakriittisenä osaan kyllä tarkastaa lähteet, eikä Mv-lehdellä kovin monia virheitä ole ollut, vaikkakin niitä on ollut, mutta virheistä oppineena eteen päin.
Mv-lehdellä on melko suuri lukijakunta jo, ja se kasvaa kokoajan.

Mielestäni valtamedian tila on aika kyseenalainen, jos ihmiset turvautuvat noinkin karkeaan mv-lehteen.
Ihmiset haluavat totuuksia. Suomen valtamedia todistetusti peittelee asioita sekä maalailee juttuja mukaisekseen. Ja käyttää kuvia manipulointitarkoituksessa. Tuo ei missään tapauksessa ole hyvää journalismia - oikeammin: ei journalismia lainkaan, jos minulta kysytään.
Ja todella monet suuttuivat siitä kun heidän sanavapautta rajoitetaan. Siksi osa varmaan ihan protestina keräsivät kirjaimensa ja muuttivat vauvalta tänne ja iltiksen ja Hesarin kommenttiosuudesta mv-lehden sivuille.

Mv-lehden keskusteluforumissa ja juttuvinkeissä on tosi mielenkiintoisia juttuja. Sielläkin voi hyppiä niiden ketjujen ohi mitä ei halua lukea, aivan kuin täälläkin.

Samoin mv-lehteä ei tarvitse lukea jos ei halua. Ja sen lukijoiden leimaaminen on väärin.
Ihan hyvä, että Suomessa on vaihtoehtomedia ja niitä tulee varmasti lisää mv-lehden myötä ja tästä olen erittäin tyytyväinen.:)

vierailija

Otappa ihan rauhassa.
Kyllä Suomeen mv-lehti mahtuu. Ja lukijakunta kasvaa koko ajan, joten ei se voi olla niin huono, mitä annat ymmärtää.

Ilmeisesti sulla on jo päässä naksahtanut pahasti, jos luulet, että vain yksi ihminen palstalla on huolissaan nykyisestä holtittomasta maahanmuuttopolitiikasta.
Riippuu siitä mistä olet kiinnostunut.

Täl hetkellä puolet linnatuomiostaan istuvista istuu yksinomaan viinan vuoksi. Islamiin ei tietääkseni viina kuulu? Joten jos tahtoo huutaa älämölöä, niin kandee funtsia minkä perään huutaa. Onko vika alkoholipolitiikassa vai mamuissa? Jotka eivät juo?

Mut ai nii, mamut raiskaa. Jos sä olet hirveen kiinnostunut raiskauksista, niin luulis kiinnostavan miten niitä vähennetään? Jos keinoja on. Ei vaan ole. 9/10 raiskauksista on niitä jotka jää ilmoittamatta syystä, että tekijä on liiankin tuttu. Ns. puskaraiskaukset ovat hyvin harvinaisia. Ja ne ilmoitetaan jokseenkin aina, joten niistä jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Mut mielestäsi mamuraiskaus on kauheampaa kuin tavallinen raiskaus. Sinua vitut vähempää vois kiinnostaa uhri vaan mamuraiskaa- otsikko.

Niin ja tylsä valtamedia ei julkaise nimiä eikä kuvia vaikka kuinka sinua houkuttaisi. Ihan uhrin suojelemiseksi. Lukee journalistin käytöstapaoppaassa. Mut se ei sinua kiinnosta

Mä olen ihan mielelläni hyysärisuvakki- idiootti jos se tarkoittaa sitä, että en hyväksy kaikkea uliuliälämölöä, enkä äärirasismista paskaa.

vierailija

Täl hetkellä puolet linnatuomiostaan istuvista istuu yksinomaan viinan vuoksi. Islamiin ei tietääkseni viina kuulu? Joten jos tahtoo huutaa älämölöä, niin kandee funtsia minkä perään huutaa. Onko vika alkoholipolitiikassa vai mamuissa? Jotka eivät juo?

Mut ai nii, mamut raiskaa. Jos sä olet hirveen kiinnostunut raiskauksista, niin luulis kiinnostavan miten niitä vähennetään? Jos keinoja on. Ei vaan ole. 9/10 raiskauksista on niitä jotka jää ilmoittamatta syystä, että tekijä on liiankin tuttu. Ns. puskaraiskaukset ovat hyvin harvinaisia. Ja ne ilmoitetaan jokseenkin aina, joten niistä jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Mut mielestäsi mamuraiskaus on kauheampaa kuin tavallinen raiskaus. Sinua vitut vähempää vois kiinnostaa uhri vaan mamuraiskaa- otsikko.

Niin ja tylsä valtamedia ei julkaise nimiä eikä kuvia vaikka kuinka sinua houkuttaisi. Ihan uhrin suojelemiseksi. Lukee journalistin käytöstapaoppaassa. Mut se ei sinua kiinnosta

Mä olen ihan mielelläni hyysärisuvakki- idiootti jos se tarkoittaa sitä, että en hyväksy kaikkea uliuliälämölöä, enkä äärirasismista paskaa.
Tuohon sontaan en vaivaudu kirjoittamaan vastinetta.

vierailija

Niin, muslimit eivät juo mutta mitens noi heidän ihmisoikeudet? Entäs meidän ihmisoikeudet?
Heillä kun tuo kulttuuri tukee vähän eriasioita kuin täällä meidän sivistyneessä Suomessa ja länsimaissa...

Suomessakin prosentuaalisesti rikoksia rekevät enemmän mamut.

Jos on hyvässä tiedossa että muslimien tekemiä raiskauksia ei voida estää tai tehdä asialle mitään, lienee viisainta pysyä ajan hermolla ja olla selvillä rapahtumista. Tämä kai parhaiten onnistuu lukemalla uutisia ja kommunikoimalla.
Harmi vaan, että Suomen valtamedia pimittää tietoja eikä kommentointi heille käy.
Poliiseilla ja päättäjillä tuntuu olevan liian suuri rooli määrätessään mistä ihmiset saavat huolestua. Ja samaan hengenvetoon keskustellaan siitä miten me voitaisi pukeutua, jotta muslimimiehillä olisi kivampi olla. Valtaosan raiskauksista länsimaissa prosentuaalisesti rekevät muslimit, eli hyvässä tiedossa on mitä tuleman pitää.

Eivät kaikki suomalaiset halua tyytyä tähän meille, nyt hiljattain, jaettuun osaan ja mielestäni se on enemmän normaalia kuin epänormaalia.

Tuohon sontaan en vaivaudu kirjoittamaan vastinetta.
Mä en koskaan tule lähtemään kanssasi katiskalle syistä että:

a) sä huudat, et Titanic uppos ja älämölö
b) Estoniakin uppos ja älämölö
c) sä et suostu laittamaan pelastusliiviä päällesi koska Titanic ja Estonia upposivat ja älämölö
d) sinusta ei o soutuveneessä mitään apua mut älämölö
e) jos katiskassa on kaloja niin sä huudat, et alepasta sais pakasteita
f) mä ne joudun perkaamaan ja paistamaan
g) sä syöt kaiken milloin silmäni välttää
h) haukut minut kalastajaksi
i) soutuveneeni vuotaa ja kala oli paskaa
j) sä olet mailman kovin kalastaja
k) sinua ottaa päähän koska mamu vei kalat jotka mä pyydystin, perkastin ja paistoin
l) joten kaikki maailmassa on mamumamuälämölöä

Ja sit sä ihmettelet, että miksi et kelpaa kalakaveriksi.

vierailija

Muutama kysymys.

Onko viina siis mielestäsi hyvä syy tehdä rikoksia, joista jotuu linnaan? - En mä muuten, mutta kun olin kännissä. Lisäksi halauaisin tiedustella, että näetkö kenties eroa siinä, mistä syystä linnassa istutaan vai onko se vaan ihan sama, että jos istuu linnassa, niin istuu linnassa eikä syyllä väliä?
Minä tunnen useankin muslimin, jotka käyttävät alkoholia. Mistä olet päässyt käsitykseen, etteivät he tekisi niin?

Tilastojen mukaan noin puolet raiskauksesta istuvat eivät ole alkuperältään suomalaisia. Eikö se ole sinusta huolestuttavaa?
Mistä päättelet, että 9/10 raiskauksesta jää ilmoittamatta? Sitähän ei voida tietää, kun niitä ei kerran ole ilmoitettu? Luuletko, että ulkomaalaisten toimesta tehtyjä raiskauksia ei jää ilmoittamatta? Luuletko, että he eivät raiskaa lähipiirissään olevia naisia?

Mulle on käytännössä ihan sama, kuka raiskauksen tekee, mutta jos minä tai tyttäreni sattuu olemaan uhrina, niin mä raiskaan sen tyypin kostoksi takaisin, kuvaan tapahtuman ja pistän levitykseen.

Valtamedia on juuri julkaissut lakimiehen nimen sivuillaan, joka käytti 15- vuotiasta tyttöä hyväkseen. Miksi siis väität, että valtamedia ei julkaise tällaista tietoa?

Onko sinusta oikein, että suomen suurimmat mediat pimittävät kansalta tietoa?

vierailija
Kerrotko tarkalleen ottaen, mitä tietoa ne pimittävät?
En pysty kaikkia uutisia sulle linkkaamaan mutta mä haastan sut:
Etsi muutamia luotettavia kansainvälisiä medioita, seuraa niitä n. kk. ja silmäile samalla Suomen valtamediaa. Ero on selkeästi nähtävissä; esim. Ruotsin tapahtumista ei kerrota tarpeeksi mitään, vaikka se maa on ihan sekaisin. Ei se turisteille välttämättä näy tai Ruotsin valtamedian ja Ruotsin fox-kanavan sokaisemille Ruotsalaisillekaan. Ja maahanmuuttokriittisyys on arka paikka äärisuvaitsevaisille Ruotsalaisille ja tämä näkyy kaikessa. He eivät itse näe ongelmaa, mutta Britit ja muut Euroopan maat sen näkevät. Jopa Amerikassa ollaan huolissaan Ruotsista.
(torikokoontumisia olen itse turistina päässyt todistamaan, melko uhkaavan oloisia ne oli, ja minä en pienestä säiky).

vierailija
Mä seuraan jatkuvasti, ihan päivittäin, kansainvälisiä medioita. Se on kyllä totta, että Suomessa esim. tv-uutiset ovat paljon lyhyemmät ja niukemmat kuin muualla, ja seuraan pitkiä ulkomaisia uutislähetyksiä päivittäin.
Hyvä. Sitten varmaan tiedät Ruotsin tilanteesta.
Emme halua tänne sellaista. Kovin on lähdetty jäljentämään EU:n maiden pieleen mennyttä maahanmuuttopolitiikkaa ja tämä ei Suomen valtamediassa näy millään tavalla.

Ei mikään mutta kun Irak on turvallinen maa niin siitä seuraa että sieltä tulevat ovat €lintasopakolaisia ja sitä seikkaa valtamedia ei haluaisi millään tuoda esille.
Jos viittit vilkaista maailmankarttaa ja siitä aluetta johon ISIS pyrkii perustamaan kalifaattinsa ja jos luet muutakin kuin mitävittua, niin saatat huomata, että tappelukset on jo Bagdadin portilla. Jos se on mielestäsi turvallinen paikka, niin lähde sinne lomalle. Nyt on hotellit halpoja.

Yhteistyössä