Näin ontäytyy maailmassa tasapaino säilyä, mä en ota ollenkaan niin jonkun täytyy paikata tilenne.
Parempi kuitenkin kotona kuin kaupungilla
Näin ontäytyy maailmassa tasapaino säilyä, mä en ota ollenkaan niin jonkun täytyy paikata tilenne.
Toisaalta ei millään raaskis, kerrankin mies on muualla, saa rauhassa valvoa kun lapsetkin nukkuu rauhallisesti. Paitsi et aamulla väsyttää sit kahta kauheemmin..Jos väsyttää niin mene ihmeessä
no niin on. kävin itekkin äsken "kaupungilla" mutta tyhjää täynnä se oli.Näin on
Parempi kuitenkin kotona kuin kaupungilla
No valvo sitten vielä hetki ja ota vaikka yksi tsihi ja katso sen jälkeen tilannetta uudestaanToisaalta ei millään raaskis, kerrankin mies on muualla, saa rauhassa valvoa kun lapsetkin nukkuu rauhallisesti. Paitsi et aamulla väsyttää sit kahta kauheemmin..
Vaikka sit kun täs on parit ottanu niin alkaa tekee mieli lähteä ulos. Eikä pääse, ku partsille
Täällä vois olla muutakin kuin tyhjää kaupungilla.no niin on. kävin itekkin äsken "kaupungilla" mutta tyhjää täynnä se oli.
Te ootte kaikki pahimpia!Entäs mää?
paitsi minä.Te ootte kaikki pahimpia!
Entäs sinäTe ootte kaikki pahimpia!
ovvai.Täällä vois olla muutakin kuin tyhjää kaupungilla.
Sinä oot se pää(tön)piru.paitsi minä.
Oon viaton ja puhdas kukkainen.Entäs sinä
Niinniin...niinhän me kaikki..Oon viaton ja puhdas kukkainen.
Sinä oot se pää(tön)piru.
No mie oon kyl oikeestikin.Niinniin...niinhän me kaikki..
Enhän tietää voi kun en ole kaupungilla/keskustassa käynyt mikä siellä on "meininki". Aina siellä kuitenkin jotain ihmisiä on.ovvai.
semmonen olis hyvä olla tässä lähellä.
Öitä ihkuJoo, taitaa se nukkumatti alkaa oikeesti kutsumaan nyt.
Öitä siis ja kauniita unia kaikille!!
Nih. Päättömän ketjun myötä "syntyi" tämä ketjuSinä oot se pää(tön)piru.