Noinhan se on menee.niin just, ei saa ajaa kännissä olleskaan. Tääläpäin valitettavasti on kansanhuvi kaikki tietää mut jatkuu koko ajan.
Noinhan se on menee.niin just, ei saa ajaa kännissä olleskaan. Tääläpäin valitettavasti on kansanhuvi kaikki tietää mut jatkuu koko ajan.
ei oo kauheen paha dementia mulla kun muistan tuon.
Ei vaan se yksi ei kärsineljä viidestä kärsii ripulista tatkoittaako se sitä et yksi tykkää
Feel you bro, tuommoset uutiset seisauttaa aina hetkeksivoi prkl, kuulin juur että yks kaveri oli potkassu tyhjää
Nuoruuden musiikkiaei oo kauheen paha dementia mulla kun muistan tuon.
pian saat syödä laastaria mahahaavaan.Tajusin äsken, että oon syöny koko päivän aikana pienen palan kakkua ja pari palaa kinkkupiirakkaa. Eik se oo iha riittävä ateria ihmiselle. Ainiin ja oon mä vetäny varmaa reilu pannullisen kahvia.
On ollut pitkän aikaa mutta jos olen netissä niin ei lataudu. 5% jäljellälaita lataukseen.
No jos ihmetellään sitä vaikka sitte. tupakkamäärästä en kehtaa edes sanoa. Selkäki jumissa, muttei uskalla ottaa ludia ku pitää herätä ja herätellä tota jätkää yöllä.pian saat syödä laastaria mahahaavaan.
Se on hyvääsihijuoma on saatanasta
on mullaki joskus sihiä ollu.Se on hyvää
OttoHmm..ottaisko vielä yhden Otto Omenan ja/tai energiajuomaa vai meniskö nukkuu jo..
olis sittenki pitäny tehdä sulle sitä ruokaa.No jos ihmetellään sitä vaikka sitte. tupakkamäärästä en kehtaa edes sanoa. Selkäki jumissa, muttei uskalla ottaa ludia ku pitää herätä ja herätellä tota jätkää yöllä.
Etkös säkin joskus jotain nautiskellut vain muistanko ihan väärin?on mullaki joskus sihiä ollu.
On mulla ruokaa kaapissa. Lapsetkin oon ruokkinu ihan kunnolla. Ei vaan oikeen maistu. Eikä tee mieli syödä mitään.olis sittenki pitäny tehdä sulle sitä ruokaa.
joskus juu. lakkas maistumasta.Etkös säkin joskus jotain nautiskellut vain muistanko ihan väärin?
ja mä luulen että kaikki mitä tänäänkin sanon menee jotenki väärin.On mulla ruokaa kaapissa. Lapsetkin oon ruokkinu ihan kunnolla. Ei vaan oikeen maistu. Eikä tee mieli syödä mitään.
kymmenen biittiä sushtia