vierailija
Ei täällä muutakaan ole. En oo ny kotona.
Ei täällä muutakaan ole. En oo ny kotona.
Enpä tiedä niin, vois vaikka tykätäkin, erilainen ohjelma kuitenkin mitä tänä päivänä tulee.minua ainaki.
nuorempi väki ei välttämättä ymmärtäis.
En edes noin ajatelluten tietenkään tarkottanu että kysymyksen esittäjä olis jotenki ikäloppu.
Liian pitkä matkaoisit ihte kantanu pöytäs
parempi aina varmistaa.Enpä tiedä niin, vois vaikka tykätäkin, erilainen ohjelma kuitenkin mitä tänä päivänä tulee.
En edes noin ajatellut
Toivottavasti kaikki menee hyvin. Het jos tulee pahoinvointia/tajunnantason laskua -> lääkäriin.Kiitos
Kyl tuo nyt ainaki jakso leikkiä vielä pihalla, tosin annoin lääkettä nii se vie kipua pois. Yöllä sitte kahden tunnin välein herätellään ja seuraillaan tilannetta...
parempi aina varmistaa.
Yks juttu kokeiltavaksi, ota imuri ja putken päällä imuroi mahdolliset pölyt yms pois tuuletusaukosta.Helvata tätä lainakonetta, kaatuilee n.. 10 minuutin käynnissäolon jälkeen, jonka jälkeenon ooteltava sen jäähtymistä
Mä tykkään pimeestä.Ulkona on jo kovin pimeää
Yks juttu kokeiltavaksi, ota imuri ja putken päällä imuroi mahdolliset pölyt yms pois tuuletusaukosta.
Juu ja tosiaan meen kyllä herkästi sitte, ku on ennenkin ottanu osumaa päähänsä.Toivottavasti kaikki menee hyvin. Het jos tulee pahoinvointia/tajunnantason laskua -> lääkäriin.
AhaEi auta, tuuletin paskana
Kohta laitan tuikkuvadin esille. Led-tuikut on kivoja, ei tarvi vahtia.Mä tykkään pimeestä.
ukolla oisit kummiski kannattanut kylmästi mööpelitLiian pitkä matka
Niin ajattelin, että kun naimisissa ollaan, niin reilu kerho -meininki.ukolla oisit kummiski kannattanut kylmästi mööpelit
ei oo reiluu
Kyllä mäkin noin muuten mutta en sitten kun neljältä on jo pimeys.Mä tykkään pimeestä.
mullekkin on hämärästi tuttua tuo että ukkomieheiä viedään kun pässiä teuraalleNiin ajattelin, että kun naimisissa ollaan, niin reilu kerho -meininki.
Ihme menoamullekkin on hämärästi tuttua tuo että ukkomieheiä viedään kun pässiä teuraalle