Elli on kyllä..ja Elli on vaan niin ihana
..taitaa muuten kulkea osittain perinnöllisenä taipumuksena meillä tämä johtohäsläys, viimeksi tänään esikoinen osoitti jälleen omat taitonsa omien kuulokkeiden kanssa - meinas tulla isompaakin vahinkoa samalla, unohti aivan sujuvasti että on surffailemassa JA kuuntelemassa musaa tabletilla, niin nousi ylös ja sai tabletin liikenteeseen vauhdilla mutta - onnistui olemaan istuintyynyt sijoitettuna niin että tabletti laskeutui tyynylle ja poika ite hämmästyneenä jarrustaan otti muutamat äkilliset steppausaskeleet ...hyvin menee mutta menköön !Niin, ne johdot
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/36308/drktx/Sony-SBH80-Bluetooth-stereo-kuulokkeet-mustat..taitaa muuten kulkea osittain perinnöllisenä taipumuksena meillä tämä johtohäsläys, viimeksi tänään esikoinen osoitti jälleen omat taitonsa omien kuulokkeiden kanssa - meinas tulla isompaakin vahinkoa samalla, unohti aivan sujuvasti että on surffailemassa JA kuuntelemassa musaa tabletilla, niin nousi ylös ja sai tabletin liikenteeseen vauhdilla mutta - onnistui olemaan istuintyynyt sijoitettuna niin että tabletti laskeutui tyynylle ja poika ite hämmästyneenä jarrustaan otti muutamat äkilliset steppausaskeleet ...hyvin menee mutta menköön !
CMX 2ndJoko tää tuli?
No katos hemmettiä - kiitos ! Menee kyllä hankintaan!
Kuka on valehdellu mulle evoluution kehittäneen lajeja hiljalleen ameebasta edelleen Oon eläny valheessa. Ja ämpäri on sit oikeasti ameeba.en jaksanu enää niitä etusivun juttuja joten tulin tänne.
ameeba ei kehity mitenkään, se vaan kasvaa kokoa.
=samansorttinen/kuuloinen kuin CMX ...?Que?
Sirahvi lapsukainen, evoluutio ei tapahdu yksilötasolla, ei saa kuunnella sitä höpöä Huhtasaaren tätiäKuka on valehdellu mulle evoluution kehittäneen lajeja hiljalleen ameebasta edelleen Oon eläny valheessa. Ja ämpäri on sit oikeasti ameeba.
Damn.
ei evoluutioteoria edes yritä väittää että kaikki kokeilut olis onnistuneitaKuka on valehdellu mulle evoluution kehittäneen lajeja hiljalleen ameebasta edelleen Oon eläny valheessa. Ja ämpäri on sit oikeasti ameeba.
Damn.
Jaa empä oo ajatellu, eikö tuo oo kans taevahan vanaha renkutus=samansorttinen/kuuloinen kuin CMX ...?
...njaa..mulle ihan uusi hieno tuttavuus , kiitti siitä!Jaa empä oo ajatellu, eikö tuo oo kans taevahan vanaha renkutus
Kiitokset kuuluu @poika joka muistutti mua pitkästä aikaa aknestikin olemassaolosta...njaa..mulle ihan uusi hieno tuttavuus , kiitti siitä!
Noh, kiitti sekä sulle että @poika:lle...onpa aina yhtä ihana kokemus löytää upeita musakukkasia !Kiitokset kuuluu @poika joka muistutti mua pitkästä aikaa aknestikin olemassaolosta